نادر دست نشان در جمع خبرنگاران:

تاکنون ندیده بودم فولاد اینقدر دفاعی بازی کند | این شکست کار سپیدرود را برای بقا در لیگ‌برتر سخت کرد

سرمربی سپیدرود رشت پس از باخت خانگی این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: خوشحالم مقابل فولاد اینگونه بازی کردیم اما این شکست کار را برای ما جهت ماندن در لیگ برتر سخت کرده است.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نادر دست‌نشان، سرمربی سپیدرود رشت در کنفرانس خبری پس از بازی با فولاد خوزستان با بیان اینکه پیش از بازی هم اعلام کردم که بازی سختی داریم، گفت: در شرایط سختی هستیم و هر بازی برای ما فینال است. در این بازی به غیر از دو صحنه اشتباه فردی از جمله سرخوردن و زیر توپ ماندن، فولاد هیچ حمله‌ای نداشت و دروازه‌بان ما واکنشی نشان نداد.

وی با اشاره به اینکه بی‌سابقه‌ترین بازی فولاد خوزستان را در زندگی خود دیدم، اظهار کرد: تاکنون ندیده بودم فولاد اینقدر عقب بنشیند و روی کرنرها هم فقط دو نفر می‌آمدند. بازی فولاد همیشه پویا بود اما در این بازی توپ‌های ما به‌دلیل شلوغی محوطه جریمه فولاد گل نمی‌شد.

دست‌نشان با بیان اینکه بازیکنان ما فوتبال خیلی خوبی بازی کردند، اظهار داشت: خوشحالم مقابل فولاد اینگونه بازی کردیم اما این شکست کار را برای ما جهت ماندن در لیگ برتر سخت کرده است.

وی همچنین ادامه داد: تمام تلاش خود را می‌کنیم که گل نخوریم اما در این بازی بازهم گل خوردیم.

سرمربی تیم سپیدرود رشت با بیان اینکه امیدواریم شانس به ما رو کند، گفت: در این بازی بدشانسی آوردیم، پنالتی ما گل نشد و موقعیت‌های خود را از دست دادیم.

وی با اشاره به اینکه در دقایق ابتدایی در تمامی بازی‌ها آنطوری که باید خوب بازی نکردیم، گفت: در نیمه دوم همیشه منقلب می‌شویم و خوب بازی می‌کنیم که این موضوع باید حل شود.

دست‌نشان در خصوص داوری نیز گفت: آقای فغانی افتخار فوتبال ایران است ما هم در برخی صحنه‌ها معترض بودیم مثلا در نیمه اول اعتقاد به پنالتی داشتیم یا در نیمه دوم نیز انتظار داشتیم وقت اضافه بیشتری گرفته شود.

سرمربی تیم سپیدرود رشت در کنفرانس خبری پس از بازی در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر اینکه آیا این تعداد تغییر در ترکیب نسبت به بازی گذشته و بازی ندادن به مهدوی و تغییر دفاع وسط عامل ضعف تیم نبود، گفت: زمین چمن مصنوعی در رشت سبب مصدومیت بازیکنان ما می‌شود و امروز نیز میلاد قربانزاده را نداشتیم که کار را برای ما سخت کرد.

وی همچنین ادامه داد: از بازی حسین ابراهیمی راضی بودم و اگر مهدوی بازی نکرد به دلیل این بود که دو جلسه به دلیل سرماخوردگی با ما تمرین نکرد.

دست‌نشان در پایان گفت: بگذارید بازیکنان را سرمربی انتخاب کند، اگر مهدوی خوب بازی کرد بخاطر این بود که ما فولاد را تحت فشار قرار دادیم.

گفتنی است فولاد خوزستان موفق شد با نتیجه دو بر یک مقابل سپیدرود رشت به برتری دست یابد.

Share