امام‌ جمعه رودبار:

به سرشاخه‌های اصلی گرانی در کشور مشکوکم | این‌ها می‌خواهند مردم را به کف خیابان‌ها بکشانند

امام‌جمعه رودبار با تأکید بر دغدغه مندی بیشتر مسؤولان نسبت تأمین مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان، گفت: جلوی گرانی لجام‌گسیخته را بگیرید، من به سرشاخه‌های اصلی گرانی در کشور مشکوکم، این‌ها می‌خواهند مردم را عصبانی کنند و به کف خیابان‌ها را بکشانند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسن سیدمحمدی در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه رودبار اظهار کرد: نسبت به شناخت فضیلت و حرمت ماه مبارک رمضان مراقبت کنیم و اجازه ندهیم که برخی افراد با گستاخی و یا روی عدم آگاهی این حرمت‌ها را بشکنند.

وی با اشاره به روز اشغال فلسطین توسط رژیم جعلی صهیونیستی افزود: شلیک بیش از ۶۰۰ موشک حماس به سمت رژیم صهیونیستی پیروزی دوروزه فلسطینی‌ها را به دنبال داشت که موفقیت‌ ارزشمندی محسوب می‌شود.

امام‌جمعه رودبار با اشاره به خروج آمریکا از برجام و بدعهدی‌های سردمداران آمریکایی گفت: خروج آمریکا از برجام، نقض برجام را به دنبال داشت، آمریکایی‌ها آن‌قدر عرصه را تنگ کردند که حتی صدای امضاکنندگان برجام در داخل کشور را هم درآورد درحالیکه سهم و بهره ما از برجام هیچ است و با این دشمن بدعهد نباید مذاکره کنیم.

سیدمحمدی با تقدیر از اقدام شورای امنیت ملی اظهار کرد: از سر نترسی باید با آمریکا صحبت کرد این‌ها زبان دیپلماسی نمی‌فهمند و به فکر منافع خود هستند، اگر منافعشان به خطر بیفتد به دوستان خود رحم نمی‌کنند همان‌طور که به قذافی و صدام رحم نکردند یقین بدانید به ایران اسلامی هم رحم نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه آمریکا با این دولت و آن دولت کاری ندارد، افزود: دشمن را خوب بشناسیم، آمریکا و اروپا ارزش مهلت دادن را ندارند، آمریکا از اسلام و انقلاب کینه دارد و در چنین شرایطی دشمن‌شناسی مهم‌ترین اساس دولتمردان داخلی باشد.

امام‌جمعه رودبار با تأکید بر دغدغه مندی بیشتر مسؤولان نسبت تأمین مایحتاج مردم در ماه مبارک رمضان، گفت: جلوی گرانی لجام‌گسیخته را بگیرید، هرروز دریغ از روز گذشته، هر صبح که از خواب برمی‌خیزیم باید ببینم قیمت‌ها چه شد، هیچ‌گونه ثبات قیمی در بازار دیده نمی‌شود.

سیدمحمدی با گلایه از عدم نظارت بر بازار بیان کرد: یک روز برنج، یک روز گوجه، یک روز ماکارونی، چه دستی پشت‌کار است این وضعیت را چه کسی ساماندهی می‌کند و من به سرشاخه‌های اصلی گرانی در کشور مشکوکم، این‌ها می‌خواهند مردم را عصبانی کنند و به کف خیابان‌ها را بکشانند.

وی با تأکید بر نظارت بیشتر در بازار از سوی متولیان امور گفت: اگر سازمان‌های بازرسی و نظارتی نمی‌توانند نظارت و کنترل کنند، کنار بروند و دستگاه قضایی در برخورد با اخلال گران بازار، محکم‌تر عمل کند.

Share