محسن فروزان: از مالک باشگاه و یکی از رسانه‌ها شکایت کرده‌ام

به زودی از من حلالیت می‌طلبند | پوستم کلفت شده و با این هجمه‌ها مبارزه می‌کنم

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: بعد از یک اشتباه ناجوانمردانه به من هجمه وارد شد و تمام عملکرد خوبم زیر سؤال رفت، به زودی به اشتباهشان پی می‌برند و از من حلالیت می‌طلبند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، محسن فروزان در مورد جلسه امروز کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی، گفت: جلسه خوبی بود، برخی سؤالات از من پرسیده شد و در مورد خیلی از مسائل توضیح دادم. این جلسه حدود ۳ ساعت به طول انجامید، در مورد بازی با سپیدرود حرف زدیم. از من در مورد این مسأله پرسیدند که چه شد من که بازی با پای قوی دارم دچار این اشتباه شدم. در آن بازی در چمن مصنوعی به میدان می‌رفتیم و من به آن شرایط عادت نداشتم. همچنین در دقیقه ۲ مسابقه اتفاقی رخ داد که باعث شد تمام آرزوی من برای ثبت رکورد کلین‌شیت بر باد برود. من ۷ بازی پشت‌سر هم گل نخورده بودم اما متأسفانه در این دیدار همان ابتدای بازی روی یک اشتباه دروازه‌ام باز شد و پس از آن نتوانستم خودم را از لحاظ روحی جمع کنم.

وی افزود: من در دیدار مقابل سپاهان، استقلال و پدیده گل نخورده بودم ولی در این دیدار روی یک بدشانسی دروازه‌ام باز شد و همین مسأله تمرکز من را بر هم زد. پس از آن دیگر نتوانستم از لحاظ روحی خودم را جمع کنم. در آن بازی خیلی‌های دیگر اشتباه کردند اما من چون دروازه‌بان هستم اشتباهم بیشتر به چشم آمد و همین موضوع کارم را سخت‌تر کرد.

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه یادآور شد: هیچ بازیکنی دوست ندارد دچار اشتباه شود اما با بدترین شکل با من برخورد شد. من از این ناراحت هستم که چرا بدون سند و مدرک علیه‌ من صحبت شد و به آبروی من لطمه زدند، من این مسائل را پیگیری می‌کنم تا حقانیتم ثابت شود. خدا را شکر چیزی علیه من وجود ندارد و عملکردم هم نشان می‌دهد که چقدر برای تیم‌ام مؤثر بودم. حقانیتم را ثابت می‌کنم و نه خودم و نه خانواده‌ام در هیچ مسأله‌ای شرکت نداشتند و این موضوعات که بیان شده فقط سوءتفاهم است.

وی در مورد اینکه چه کسانی در جلسه امروز حضور داشتند و آیا محمدرضا زنوزی هم در جلسه حاضر بوده است، عنوان کرد: زنوزی در جلسه نبوده اما من نمی‌توانم در مورد مسائل جلسه صحبت کنم چرا که درست نیست. امروز از طریق قانون برای شکایت اقدام کردم و از مالک باشگاه و یکی از رسانه‌ها شکایت کرده‌ام. در مورد باقی مسائل و سایر افرادی که از جمله یک نماینده مجلس علیه من صحبت‌های نادرستی را مطرح کرده است اقدامات قانونی را انجام خواهم داد.

فروزان در مورد اینکه می‌توانست یک رکورد خوبی را در فصل جاری به ثبت برساند، عنوان کرد: من رکورد گل نخوردن در چند بازی متوالی را از دست داده بودم و این شانس را داشتم که رکوردهای دیگرم از جمله تعداد گل نخوردن در یک فصل را جابه‌جا کنم اما با یک اشتباه همه چیز را بر باد دادند. من در بازی با پیکان هم می‌توانستم نقش مؤثری برای تیم‌ام داشته باشم ولی بعد از بازی با سپیدرود تمام روزهایی که عملکرد بسیار خوبی برای تیم داشتم به فراموشی سپرده شد و ناجوانمردانه به من و خانواده‌ام اَنگ تبانی زدند. از شانس بد من این اشتباه مقابل تیمی بود که متعلق به آن شهر بوده است اما چرا باید روزهای خوب من فراموش شود، در این همه دیدار دروازه‌ام را بسته نگه داشتم ولی این هجمه علیه من وارد شد.

وی افزود: از هواداران و مالک باشگاه ناراحتم، اما ان‌شاءالله همه آنها به زودی در مورد پاک بودن من صحبت خواهند کرد و حلالیت می‌‌طلبند و به اشتباهشان پی می‌‌برند. چرا باید به خاطر یک اتفاق همه چیز را از بین ببرم و شانس قهرمانی تیم هم گرفته شود.

دروازه‌بان تراکتورسازی در ادامه تأکید کرد: من در فوتبال پوست کلفت شدم و قطعاً با این هجمه‌ها مبارزه می‌کنم ولی چند روز است که همسر من فقط اشک می‌ریزد و بسیار ناراحت است، او چه گناهی کرده که باید این شرایط را تحمل کند. من با این مسائل کنار می‌آیم او را چطور می‌خواهند راضی کنند و در این مورد حلالیت بطلبند.

Share