به علت وخیم شدن وضعیت جسمانی؛

بهنام صفوی بار دیگر در بیمارستان بستری شد+ جزییات

مدیربرنامه‌های بهنام صفوی بار دیگر از بستری شدن این خواننده در بیمارستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از میزان، رضا فوادیان مدیر برنامه های بهنام صفوی در خصوص آخرین وضعیت بهنام صفوی گفت: بهنام صفوی طی پانزده روز گذشته به علت وخیم شدن وضعیتش برای درمان به بیمارستانی در اصفهان منتقل و بستری شد.

وی در همین راستا ادامه داد: بعد از مدت‌ها که وضعیت جسمانی بهنام صفوی پایدار بود به دلیل کاهش اکسیژن خون و همچنین ضعف جسمانی و کسالت به این بیمارستان در اصفهان منتقل شد و همچنان در همین بیمارستان بستری است.

مدیر برنامه‌های بهنام صفوی با اشاره به وضعیت کنونی وی تاکید کرد: خوشبختانه بعد از این دوره از درمان و بستری شدن هم اکنون حال بهنام بسیار بهتر از قبل شده و دوباره وضعیت نسبتاً پایداری را پیدا کرده است.

فوادیان درباره وضعیت هوشیاری بهنام صفوی اظهار کرد: بهنام صفوی در طول مدت زمان درمان بیماری اش کاملا در حالت استراحت است و به دلیل مصرف روزانه دارو برای درمان هوشیاری کاملی ندارد. به همین دلیل زیاد به گپ و گفت نمی نشیند که از وضعیت روحی وی بتوانم اطلاعات دقیقی بدهم.

وی درباره زمان ترخیص این خواننده پاپ اضافه کرد: واقعیت امر اینکه چه زمانی بهنام صفوی از بیمارستان مرخص شود به تشخیص کامل پزشکان است اما با توجه به بهبود روند درمانی و پایدار شدن وضعیتش به احتمال فراوان به زودی مرخص شده و بار دیگر برای مراقبت و نگهداری به خانه منتقل خواهد شد.

فوادیان خاطرنشان کرد: طی این مدت که بهنام در خانه پدری مراقبت و نگهداری می شود بسیاری از دوستان پیگیر وضعیت وی شدند و خوانندگانی مثل سیروان و زانیار خسروی به ملاقات وی آمده اند.

Share