پایان یک بازی دراماتیک:

بازی مرگ و زندگی مساوی شد | همه چیز به دو هفته پایانی موکول شد

درحالی که همه چیز برای خوشحالی سپیدرودی ها مهیا بود نفتی‌ها ناباورانه به بازی بازگشتند و در دقیقه ۱۰+۹۰ گل تساوی را به سپیدرود زدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نفت مسجدسلیمان که در نیم‌فصل دوم هیچ بردی نداشته و اکنون با یک امتیاز و یک پله بالاتر از سپیدرود، در رده چهاردهم جدول قرار دارد، اکنون به دنبال پایان روند ناکامی‌های خود و برتری برابر حریف رشتی است تا تقریبا از خطر سقوط به لیگ یک دور شود ولی در آن سوی میدان شاگردان دست‌نشان نیز نمی‌خواهند بهترین فرصت برای بقا را از دست دهند و تلاش می‌کنند با جبران باخت اخیرشان برابر فولاد، امروز نفت مسجدسلیمان را شکست داده تا جایگاه این تیم را در جدول بگیرند و شانس بیشتری برای ماندن در لیگ برتر طی دو دیدار باقی مانده داشته باشند.

داور: بیژن حیدری؛ کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی و آرمان اسعدی؛ داور چهارم: سعید قاسمی/ کمک داوران خط: کوپال ناظمی و محمدحسین ترابیان/ ناظر داوری: حسین خانبان.

نفت مسجدسلیمان
مهرداد طهماسبی
موسی کولی‌بالی
سید محمد حسینی
یوسف وکیا
صادق صادقی بابااحمدی
علیرضا علیزاده
میلاد خدایی‌اصل
اسماعیل شریفات(۸۰- سید هیثم هاشمی‌زاده)
حکیم نصاری(۲+۹۰- میلاد میداوودی)
محمد شادکام(۶۷- اکبر آفاقی)
فرشید پاداش

سرمربی: فیروز کریمی

سپیدرود رشت
کوروش ملکی
میثم تهی‌دست
میلاد شیخی‌سلیمانی
ابراهیم لطفی
هومن ربیع‌زاده
میلاد قربان‌زاده
محمدرضا مهدوی
حسین ابراهیمی
میثم فردوسی
حسین شنانی(۷۶- محمد بلبلی)
مهرداد بایرامی

سرمربی: نادر دست‌نشان

 

اخطار

حسین شنانی(۳۴) ابراهیم لطفی(۴۱) کوروش ملکی(۶۸) حسین ابراهیمی(۷۰) از سپیدرود

 

حکیم نصاری(۸۰) از نفت مسجدسلیمان

 

شرح گل

نفت مسجدسلیمان صفر – سپیدرود ۱ (دقیقه ۵۶: مهرداد بایرامی): شوت هومن ربیع‌زاده را مهرداد بایرامی به خوبی در میانه راه قطع کرد تا پس از یک چرخش زیبا و شوت فنی تماشایی دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کند و سپیدرود را پیش بیاندازد.

لحظات حساس
دقیقه ۸: شریفات بهترین فرصت برای گلزنی نفت را به دست آورد، اما شوت روی پای او از بالای دروازه سپیدرود به بیرون رفت.
دقیقه ۱۶: شوت خطرناک مهدوی با فاصله کمی از روی تیرک افقی دروازه نفت مسجدسلیمان رد شد.
دقیقه ۱۷: باز هم شریفات در موقعیت خوبی صاحب توپ شد که این بار شوت پای چپ او را ملکی در دو مرحله جمع کرد.
دقیقه ۲۱: شوت شریفات یک بار دیگر راهی به دروازه سپیدرود پیدا نکرد و باز هم دراختیار ملکی قرار گرفت.
دقیقه ۲۵: فرصت عالی گلزنی برای نفت مسجدسلیمان روی پاس در عرض حکیم نصاری نصیب فرشید پاداش شد، اما ضربه او ثمری نداشت و به بیرون رفت.
دقیقه ۲۷: شنانی نفوذ خطرناکی از سمت راست محوطه جریمه نفت مسجدسلیمان داشت، اما شوت محکم او با اختلاف کمی از تیرک عمودی دروازه راهی اوت شد.
دقیقه ۳۲: مهرداد بایرامی حرکت خوبی تا محوطه جریمه سپیدرود داشت، اما ضربه او از زاویه بسته با واکنش طهماسبی تبدیل به کرنر شد.
دقیقه ۳۲: شنانی در محوطه جریمه نفت نقش بر زمین شد، اما بیژن حیدری در این صحنه اعتقاد به خطا نداشت و معتقد بود مهاجم سپیدرود تمارض کرده است.
دقیقه ۳۷: شوت راه دور فردوسی در چارچوب دروازه نفت نبود و به بیرون رفت.
دقیقه ۴۰: توپ ارسالی از جناح راست زمین موقعیت خوبی برای نفت به وجود آورد که ضربه آکروباتیک شریفات پس از اصابت به ابراهیم لطفی دور شد.
دقیقه ۴۷: ضربه ایستگاهی مهدوی از سمت چپ زمین با فاصله کمی از روی دروازه نفت به اوت رفت.
دقیقه ۴۸: توپ ارسالی از جناح راست زمین موقعیت گلزنی خوبی برای نفت به وجود آورد که مهاجمان این تیم نتوانستند ضربه نهایی را به خوبی بزنند.
دقیقه ۵۱: ضد حمله سریع نفت می‌توانست گل اول را برای این تیم رقم بزند، اما پاداش در موقعیت تک به تک نتوانست گلزنی کند و ضربه او را ملکی دفع کرد.
دقیقه ۵۲: سانتر شادکام و ضربه سر پاداش به بیرون رفت.
دقیقه ۵۳: در حالی که بایرامی انتظار ارسال توپ را داشت، فردوسی از جناح راست به قصد باز کردن دروازه توپ را زد که این فرصت هدر رفت.
دقیقه ۶۳: فرشید پاداش یک موقعیت گلزنی دیگر را نتوانست در شرایط تک به تک استفاده کند و شوت او را کوروش ملکی به خوبی مهار کرد تا دروازه سپیدرود همچنان بسته بماند.
دقیقه ۷۸: یک ارسال دیگر برای نفت مسجدسلیمان ثمری نداشت و توپ دراختیار کوروش ملکی قرار گرفت.
دقیقه ۸۲: حمله سریع نساجی نزدیک بود این تیم را به گل دوم برساند که حسینی توپ را به کرنر دفع کرد.
دقیقه ۸۴: نفت مسجدسلیمان فرصت عالی گلزنی را یک بار دیگر هدر داد و این بار شوت مهاجم این تیم به دروازه خالی سپیدرود را ابراهیم لطفی از روی خط دفع کرد.
دقیقه ۸۷: فرشید پاداش نفوذ سریعی از سمت راست محوطه جریمه سپیدرود داشت که برخورد او با قربان‌زاده موجب شد تا حیدری به سود نفت اعلام پنالتی کند؛ خطایی که با اعتراض سپیدرودی‌ها همراه شد.
دقیقه ۹۰: نفتی‌ها ناباورانه موقعیت‌ها را از دست می‌دهند و این بار نتوانستند ضربه پنالتی خود را تبدیل به گل کنند؛ پنالتی اعلام شده به سود این تیم را حکیم نصاری به سمت چپ خود زد که کوروش ملکی با شیرجه عالی توپ را دفع کرد تا سپیدرود در این بازی و شاید در لیگ برتر بماند.

درحالیکه ۹ دقیقه وقت تلف شده اعلام شده بود اکبر آفاقی در یک دقیقه مانده به پایان بازی گل تساوی را برای نفت یه ثمر رساند.

در حاشیه

* هیچ یک از دو تیم برای این مسابقه بازیکن محروم ندارند.

* به دلیل دیر رسیدن اتوبوس تیم سپیدرود به ورزشگاه بخاطر ازدحام در اطراف استادیوم، بازی با ۱۳ دقیقه تاخیر آغاز شد.
* هواداران سپیدرود در بخشی از سکوهای ورزشگاه شهید بهنام محمدی نشسته‌اند.
* نادر دست‌نشان، سرمربی سپیدرود با پیراهن مشکی‌رنگ رئال مادرید در کنار زمین دیده می‌شود که در نوع خود جالب توجه است.

* بعد از گل اول سپیدرود توسط بایرامی، یکی از مربیان نفت مسجدسلیمان وارد زمین شد و با یکی از بازیکنان سپیدرود درگیری پیدا کرد.
* پس از گلی که نفت مسجدسلیمان دریافت کرد، پرتاب سنگ از سوی تماشاگران این تیم با سر فیروز کریمی برخورد داشت و موجب شد این سرمربی برای دقایقی از حال برود و پس از آن با سر بانداژ شده و لنگان لنگان به داخل آمبولانس رفته و به بیمارستان انتقال پیدا کند.

* پرتاب اشیاء به زمین در دقیقه ۸۰ موجب توقف بازی برای لحظاتی شد.

Share