واکنش نماینده رشت به حواشی این روزهای فوتبال:

اگر تخلفی باشد از سوی تراکتورسازی است نه سپیدرود|جلوی فحاشی هواداران تراکتورسازی به مردم رشت گرفته شود

جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه مدتی است برخی از هواداران بداخلاق تراکتورسازی شروع به فحاشی علیه مردم رشت می کنند، گفت: متاسفانه شاهد ادبیات زشت و ناپسند از سوی بعضی هواداران تراکتورسازی هستیم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفتگو با دیارمیرزا در مورد حواشی پیش آمده پس از بازی تراکتورسازی و سپیدرود رشت گفت: با برد سپیدرود در مقابل تراکتورسازی تبریز حرف و حدیث هایی شنیده شده که ابتدای امر تصور بر این بود که کادر تیم تراکتورسازی به دنبال ایجاد یک فضای روانی برای باخت تیم و توجیه این شکست هستند اما رفته رفته متوجه شدیم که به صورت جدی درحال پیگیری اند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه محسن فروزان بازیکن تیم تراکتورسازی را فردی متعهد به فوتبال می‌دانم، گفت: بنده نمی توانم این را قبول کنم که این بازیکن با اخلاق گیلانی در بحث شرط بندی شرافت خود را فروخته باشد و ایشان در این داستانها نیستند مگر اینکه خلافش ثابت شود.
وی ادامه داد: اگر تخلفی هم صورت گرفته باشد شامل تیم تراکتورسازی است و تیم سپیدرود رشت به صورت جوانمردانه بازی کرده و حریف خود را شکست داده است و فدراسیون فوتبال باید در مورد این تخلف برای تیم تراکتورسازی تصمیم بگیرد.
جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه مدتی است برخی از هواداران بداخلاق تراکتورسازی شروع به فحاشی علیه مردم رشت می کنند، گفت: متاسفانه شاهد ادبیات زشت و ناپسند از سوی بعضی هواداران تراکتورسازی هستیم که بنده از فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش خواهان برخورد جدی با این هواداران را دارم و از وزیر ورزش می‌خواهم سریعا به این امر رسیدگی کند وگرنه در مجلس دچار مشکل خواهد شد.
وی ادامه داد: هرکسی که تخلف کرده است چه همسر آقای فروزان و چه خودش باید تنبیه شود و این تیم تراکتورسازی است که تخلف کرده و اگر قرار است امتیازی کم شود باید از این تیم باشد.
نماینده مردم رشت در مجلس درادامه گفتگو با دیارمیرزا خطاب به هواداران تیم سپیدرود گفت: از هواداران با اخلاق تیم سپیدرود می‌خواهم خویشتنداری کنند و مثل گذشته بر سکوها، تیم سپیدرود را تشویق کنند زیرا تیم سپیدرود قدمتش ۴ برابر تیم تراکتورسازی است.
وی در مورد مشکلات مالی تیم سپیدرود گفت: این قول را به مردم رشت و گیلان می‌دهیم که به زودی مشکلات مالی تنها تیم گیلانی در لیگ برتر مرتفع شود و با صحبتهایی که با وزیر ورزش انجام دادم ایشان نیز حمایت خود را اعلام کردند.
جعفرزاده افزود: از بازیکنان تیم سپیدرود می‌خواهم که بازی های آخر را بدون حاشیه انجام دهند و با بردهای شیرین خود کام مردم رشت و گیلان را شیرین کنند.

نماینده رشت در مجلس گفت: از کادر فنی و مربی خوب و فهیم تیم، نادرخان دست نشان تشکر می‌کنم که با حضورش جان تازه ای به تیم داده است و به انها این نوید را میدهم که به زودی خبرهای خوشی برای تیم سپیدرود در بحث رفع مشکلاتش را خواهند شنید.

Share