فرمانده انتظامی بندرانزلی خبر داد:

انهدام باند سارقان با ۱۴ فقره سرقت در بندرانزلی

سرهنگ مجید حسینی، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری ۳ سارق با کشف ۱۴ فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری ۳ سارق با کشف ۱۴ فقره سرقت مغازه و اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید حسینی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مغازه‌ها و اماکن خصوصی در بندرانزلی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران پلیس با استفاده از شگردهای پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۳ نفر از اعضاء یک باند که اقدام به سرقت می کردند شدند.

وی بیان داشت: متهمان در بررسی فنی پلیس به ۳ فقره سرقت از مغازه و ۱۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی و در مجموع به ۱۴ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ حسینی ادامه داد: سارقان به سرقت اشیایی مانند دستگاه چمن زن، ابزار یراق، درب و پنچره آلمینیومی و آهنی در مجموع به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال و فروش این اموال به ۲ مالخر اعتراف کردند.

حسینی با اشاره به اینکه یکی از مالخرها دستگیر و در مواجهه با شواهد و قرائن به بزه انتسابی اعتراف کرد اظهار داشت: تلاش‌ها برای دستگیری مالخر دوم ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست، هرگونه مورد مشکوک را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share