مدیرکل کمیته امداد گیلان خبر داد:

کمک ۷۵۰ میلیون تومانی نیکوکار گیلانی برای ارسال به مناطق سیل‌زده

یکی از نیکوکاران گیلانی که پیش‌ازاین هم در مناسبت‌های مختلف سال به محرومان کمک کرده است در یک اقدام خداپسندانه بیش از ۷۵۰ میلیون تومان در قالب کالاهای اساسی زندگی به کمیته امداد برای ارسال به مناطق سیل‌زده کشور اهداء کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد گیلان با قدردانی از همدلی و کمک همه نیکوکاران و مردم نوع‌دوست استان به مردم سیل‌زده کشور گفت: گیلانیان ثابت کرده‌اند که همواره در شرایط سخت در کنار هم‌وطنان خود هستند و چه درزمان وقوع بلایای طبیعی و چه در مناسبت‌های مختلف سال به نیازمندان کمک کرده و می‌کنند.

 وی به حرکت انسان دوستانه مدیرعامل شرکت ایستک گیلان که یکی از خیران است در کمک به مردم سیل‌زده کشور اشاره کرد و افزود: این نیکوکار گیلانی که پیش‌ازاین هم در مناسبت‌های مختلف سال به محرومان کمک کرده است در یک اقدام خداپسندانه بیش از ۷۵۰ میلیون تومان در قالب ۶ کانتینر به وزن ۱۶۰ تن کالاهای اساسی زندگی به کمیته امداد برای ارسال به مناطق سیل‌زده کشور اهداء کرد.

 اهرابی خاطرنشان کرد: کالای ارسالی شامل ۱۰ تن برنج، ۴۸۰۰ قوطی حاوی کنسرو، ۱۲۰۰ عدد آفتابه، ۱۰ هزار باکس آب‌معدنی، ۶۰۰ کیلو چای، ۱۵ هزار و ۸۰۰ عدد پودر رخت‌شویی، ۲۰۰ کارتن روغن مایع ۱۲ عددی، ۱۲۰۰ جفت دمپایی، ۵۲۷ تخته پتو در قالب پنج کانتینر بوده است.

 وی با تأکید بر اینکه به فرموده قرآن کریم باید در کار خیر از یکدیگر سبقت بگیریم گفت: هر زمان نیکوکاران با ایثار و فداکاری خود به یاری انسان‌های مظلوم و مستضعف شتافته و با کمک‌های مادی و معنوی خود، زندگی آنان را تا حدودی سروسامان داده و از حالت بحرانی نجات داده‌اند، محرومان نیز نه‌تنها احسان و نیکوکاری افراد خیر را فراموش نمی‌کنند بلکه در ادامه زندگی سعی می‌کنند تا به‌نوعی جبران کرده و احسان و نیکوکاری دیگران را به بهترین شکل پاسخ دهند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم گیلان در ایام عید نوروز برای سیل‌زدگان اشاره کرد و افزود: گیلانیان از پنجم تاکنون بیش از ۸۵۰ میلیون تومان به هم‌وطنان سیل‌زده خود کمک کردند که این کمک‌ها شامل کمک نقدی و در قالب کالا ازجمله مواد غذایی آب‌معدنی، فرش، موکت، پتو، یخچال، اجاق‌گاز، تلویزیون، کفش، لباس و سایر لوازم ضروری زندگی بوده است که توسط کمیته امداد جمع‌آوری و ارسال شد.

اهرابی بابیان اینکه جمع‌آوری کمک برای سیل‌زدگان شمال کشور هم چنان ادامه دارد خاطرنشان کرد: مردم نوع‌دوست گیلان می‌توانند از طریق شماره‌حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۷۶۷۸ نزد بانک ملی و یا شماره‌گیری کد *۸۸۷۷*۹۹#کمک‌های خود را برای مردم آسیب‌دیده از سیل پرداخت کنند.

Share