با پیگیری ماموران نیروی انتظامی و دستور مرکز بهداشت رشت صورت گرفت؛

کشف و معدوم سازی بیش از ۱۰هزار کیلوگرم مرغ‌های مرده خفه شده در رشت

در آخرین روز اجرای طرح نظارت ویژه نوروزی بر اماکن ارائه کننده مواد غذایی بیش از ۱۰هزار کیلوگرم مرغ‌های مرده خفه شده در در شهرستان رشت کشف و معدوم سازی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، با پیگیری ماموران نیروی انتظامی بخش لشت نشاء و گزارش بخشدار بخش به ریاست مرکز بهداشت رشت و دستور پیگیری ویژه دکتر برشان به بازرسان و مهندسین سلامت محیط شهرستان رشت در ساعت ۲۳ شب مورخه ۲۰ فروردین ماه ۹۸ تعداد ۵ دستگاه وانت نیسان مشکوک به حمل مرغ مورد بازدید بازرسین قرار گرفت در این بازرسی بازرسین واحد بهداشت و محیط مرکز بهداشت شهرستان رشت مقدار ۱۰۳۳۵ کیلوگرم مرغ مرده خفه شده از این ۵ خودرو کشف نمودند که پس از ایمن سازی محیط با دستور مقام محترم قضایی و با حضور نمایندگان دستگاه های نیروی انتظامی، دادگستری، محیط زیست، دامپزشکی و حضور ویژه بازرسین بهداشت محموله مذکور به روش بهداشتی در لاشه سوز معدوم و ضمن صورتجلسه موارد مطروحه مراتب جهت پیگیری های بعدی به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

دکتر برشان رئیس مرکز بهداشت رشت در این رابطه اعلام کرد که هیچ اغماض و چشم‌پوشی در ارتباط با برخورد با متخلفان در حوزه سلامت مردم وجود ندارد.

رئیس مرکز بهداشت رشت از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز ارائه مواد غدایی مراتب را به سامانه تلفن گویای کشوری ١٩٠ گزارش دهند.

Share