سرمربی سپیدرود رشت:

کسب پیروزی در بازی امروز از هر چیزی واجب‌تر است | استرس سقوط در نوع ارائه فوتبال ما تأثیرگذار است

سرمربی سپیدرود رشت با تأکید بر استفاده از بازیکنان جوان در بازی های آینده تیم در لیگ، گفت: در بازی امروز پیروزی از هر چیزی برای ما واجب تر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از مهر، نادر دست نشان در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش برابر پیکان تهران ضمن اعلام تسلیت برای وقایع اخیر سیل در کشور، اظهار کرد: تیم پیکان نه خطر سقوط و نه شرایط قهرمانی را برای خود متصور است و بدون دغدغه به مصاف ما آمده است.

دست‌نشان با اشاره به اینکه تیم پیکان ساختار دفاعی خوبی دارد، افزود: این تیم در برابر حریفان سخت گل دریافت می‌کنند.

سرمربی سپیدرود با بیان اینکه بازیکنان این تیم شرایط خوبی در تمرینات دارند، تاکید کرد: استرس خطر سقوط در نوع ارائه فوتبال ما تأثیرگذار است.

دست نشان با اشاره به اینکه بازیکنان ما از دل و جان و فقط به عشق هواداران تمرین می‌کنند، تصریح کرد: تمام تلاش بازیکنان در راستای پیروزی در بازی‌های آینده تیم در لیگ است.

وی به مصدومان سپیدرود رشت برای بازی امروز برابر پیکان اشاره کرد و افزود: حسین ابراهیمی در بازی با پرسپولیس مصدوم شده و در دو هفته آینده در اختیار تیم نیست. امیر منصوریان نیز در آخرین تمرین دچار مصدومیت شد و بازی برابر پیکان را از دست داد.

سرمربی سپیدرود رشت با اشاره به عدم حضور نورمحمدی در تمرینات تیم سپیدرود بعد از بازی برابر پرسپولیس، تصریح کرد: وی تمرینات تیم را ترک کرده و ما نیز از او اطلاعی نداریم.

دست نشان با تاکید بر اینکه در بازی‌های آینده از نیروهای جوان بیش از گذشته استفاده می‌کنیم، افزود: با صلاح دید مدیریت باشگاه، رومن چاچوا به علت مشکلات از جمله هزینه‌های اقامتی و دستمزد از تیم جدا شد.

وی با بیان اینکه باید به کادر فنی فرصت داد تا تفکر خود را در میدان پیاده کنند، گفت: پیروزی برای ما واجب تر از هر چیزی است و برای بقای سپیدرود در لیگ تلاش می‌کنیم.

Share