مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد:

پیکر کودک ۱۲ ساله غرق شده در رودخانه پسیخان پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان اظهار داشت: پیکر پسر ۱۲ ساله ای که سیزدهم ماه جاری بر اثر واژگونی پیکان وانت در رودخانه پسیخان صومعه سرا غرق شده بود، امروز (پنجشنبه) پیدا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، پیکر پسر ۱۲ ساله ای که سیزدهم ماه جاری بر اثر واژگونی پیکان وانت در رودخانه پسیخان صومعه سرا غرق شده بود، امروز (پنجشنبه) پیدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: پیکر این پسر بچه ۱۲ ساله با تلاش ۱۵ نفر از جمعیت هلال احمر استان و با همراهی افراد محلی یک کیلومتر جلوتر از محل واژگونی خودرو رودخانه پسیخان شهرستان صومعه سرا منطقه باقلاکش پیدا شده است.

مهدی ولی پور افزود: یک دستگاه پیکان وانت با هفت سرنشین عصر سیزدهم ماه جاری در رودخانه پسیخان صومعه سرا منطقه باقلا کش سقوط کرد که چهار نفر غرق شده بودند، پیکر سه نفر از آنها پیدا شده بود و یکی از آنها کودک ۱۲ساله امروز (پنجشنبه) پیدا شد.

وی یادآور شد: سه نفر از سرنشینان پیکان وانت نیز پس از واژگونی خودرو در رودخانه در روز سیزدهم فروردین با کمک افراد محلی سالم از آب بیرون آمده بودند.

بر اساس آخرین آمار، بیش از ۱۴ هزار و ۱۷۲ عضو جوان و بیش از هشت هزار و ۶۳۳ داوطلب با جمعیت هلال احمر گیلان همکاری می کنند.

Share