مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان:

پاسدار مجاهدت‌های علمای بزرگ برای تحقق اهداف این انقلاب نورانی خواهم بود

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان گفت: امروزه جهاد در گام دومی که نایب امام عصر فرمودند، جهاد بزرگی است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  حجت الاسلام مهدوی مدیرکل  جدید سازمان تبلیغات اسلامی گیلان گفت: در گام دوم و بعد از ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران، وظایف و اهداف برای سازمان تبلیغات اسلامی، دشوار تر خواهد شد. زیرا از این به بعد مبارزه با استکبار که به اوج خود رسیده است جدی تر خواهد شد و ما در شرایط ویژه تری قرار خواهیم گرفت.

وی در ادامه گفت: ما باید اراده مردم ایران را برای رسیدن به حماسه سازی سامان جدی بدهیم.

مهدوی در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر در فضای جنگ نرم هستیم. برای اینکه در برابر نظام استکبار به مردم حماسه ساز ایران مقاومت کنیم باید تلاش خود را بالاتر ببریم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان گفت: امروزه این جهاد ها، خصوصا جهاد در گام دومی که نایب امام عصر فرمودند، جهاد بزرگی است.

وی افزود: من حواسم خواهد بود که وارث مجاهدت های علمای بزرگ برای تحقق اهداف این انقلاب نورانی هستم. حقیقا باید پاسدار آرمان میرزا کوچک خان های جنگلی، وارث آرمان علمایی به مانند آیت الله العظمی بهجت(ره) باشیم. ما باید ثمره زحمات آن ها را علاوه بر پاسداری رشد و نبوغ بدهیم. ما هرچه داریم از جوان های پاکی است که در عین اینکه نسل سوم انقلاب بودند اما مجاهدت کردند.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی گیلان  گفت: امثال بابک نوری به ما نشان داند که شاید ظواهرشان به گونه ای باشد که گاهی ما را به قضاوت های بدون آگاهی منجر می‌کند اما ایمان آنها خالص و عملشان با آگاهی بوده است.

مهدوی در پایان کارِ برکت و عمل پربرکت، مجاهدت می‌خواهد که باید همراهی و همدلی داشته باشد. تبلیغ اسلام عام و مردمی است. در هر کسوتی و هر سنی باید با همدلی همه اقشار به صورت گیرد.

Share