در جشنواره Blank wall gallery

هنرمند آستارایی منتخب جشنواره بین‌المللی عکاسی یونان شد

جشنواره Blank wall gallery در ماه گذشته با ارسال هزاران اثر از سراسر دنیا از کشورهای مختلف به دبیرخانه آن در پاریس در بخش پرتره برگزار و امیر کرمکار از آستارا جزو عکاسان برگزیده شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارادر گفت و گو با خبرنگار دیارمیرزا گفت: امیر کرمکار هنرمند عکاس از این شهرستان، در جشنواره بین‌المللیِ عکاسی Blank wall gallery آتن یونان منتخب صد عکس برتر جهان در بخش پرتره شد.

شاپور تشرینی افزود: جشنواره Blank wall gallery در ماه گذشته با ارسال هزاران اثر از سراسر دنیا از کشورهای مختلف به دبیرخانه آن در پاریس در بخش پرتره برگزار و امیر کرمکار از آستارا جزو عکاسان برگزیده شد.

وی اظهار کرد: این جشنواره معتبر بین المللی زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (FIAP) برگزار می شود و عکس های برگزیده، نشان این فدراسیون را دریافت می کنند و عکس های منتخب، از ۲۲ مارس تا ۳ آپریل ۲۰۱۹ در نمایشگاهی در شهر آتن یونان به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی بیان کرد: کرمکار پیش از این در جشنواره های بین المللی و ملی عکاسی شرکت کرده و در جشنواره ملی دست‌های مهربان مقام اول را کسب کرده و منتخب جشنواره بین‌المللی عکاسی یونان، اولین جایزه بین المللی اوست.

امیر کرمکار فارغ التحصیل رشته کامپیوتر و متولد ۱۳۶۶ است و کار عکاسی را از سال ۸۸ بصورت حرفه ای آغاز و در بهمن ماه سال ۹۴ موفق به اخذ جایزه نمایشگاه عکس اصفهان با نام دست های مهربان شده و برپایی نمایشگاه گروهی و انفرادی و داوری جشنواره مردمی عکس پویش از سوابق هنری اوست.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و ۴۰۰ هنرمند در هفت انجمن هنری آن فعالیت می کنند.

Share