امام جمعه انزلی:

نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری، یک امر تشریفاتی نیست

شمس الدین با بیان اینکه علی رغم تلاش‌های مسئولان، اما اقدام چشمگیری در حوزه اقتصاد مقاومتی انجام نشده است، اظهار داشت: همه مسئولان باید بدانند که نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری، یک امر تشریفاتی نیست بلکه یک نقشه راه برای پیشبرد امورات کشور است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید عبدالجواد شمس‌الدین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بندر انزلی ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: امیدواریم این سال جدید برای عموم مردم سالی پر خیر و برکت باشد.

امام جمعه بندر انزلی با اشاره به تقارن ایام نوروز و ایام اعتکاف خاطرنشان کرد: به حمدالله امسال از مراسمات اعتکاف در شهرستان بندر انزلی استقبال چشمگیری به عمل آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الدین با اشاره به فرا رسیدن سالروز وفات شهادت‌گونه حضرت زینب کبری(س) عنوان داشت: این بانوی والامقام در راه زنده نگه‌ داشتن دین، صبر و مجاهدت فراوانی انجام داد و مصائب بسیاری را تحمل کرد.

وی با اعلام اینکه حضرت زینب کبری(س) برای حفظ دین مصائب بسیاری را تحمل کردند تصریح کرد: ایشان در برابر تمام سختی‌ها صبوری کردند تا راه خدا در جامعه باقی بماند.

امام جمعه بندر انزلی، تابع ولی بودن و مجاهدت کردن در راه خدا را از جمله ویژگی‌های حضرت زینب کبری (س) دانستند و ابراز داشت: در شرایط کنونی که دشمنان با جدیت در تلاش هستند تا سبک زندگی ما را به سوی سبک زندگی غربی ببرند، حضرت زینب(س) بهترین الگو برای جامعه ما و به ویژه بانوان هستند.

 شمس‌الدین با اشاره به نامگذاری سال ۹۸ به عنوان سال رونق تولید توسط مقام معظم رهبری گفت: در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری تاکیدات فراوانی در خصوص توجه به مسئله اقتصاد مقاومتی داشتند.

وی با بیان اینکه علی رغم تلاش‌های مسئولان، اما اقدام چشمگیری در حوزه اقتصاد مقاومتی انجام نشده است، اظهار داشت: همه مسئولان باید بدانند که نامگذاری سال‌ها توسط مقام معظم رهبری، یک امر تشریفاتی نیست بلکه یک نقشه راه برای پیشبرد امورات کشور است.

امام جمعه بندر انزلی با اعلام اینکه اگر مسئولان برای تحقق عناوین انتخاب شده برای سال‌ها توجه نکنند، مشکلات کشور برطرف نمی‌شود، افزود: کم توجهی برخی مسئولان به مسئله اقتصاد مقاومتی سبب کاهش ارزش پول ملی و ایجاد مشکلاتی در حوزه معیشت مردم شد.

شمس‌الدین با اعلام اینکه بنا به فرموده مقام معظم رهبری، افزایش رونق تولید سبب رفع مشکلات معیشتی و افزایش ارزش پول ملی می‌شود گفت: وظیفه عموم مردم و مسئولان است که در راستای افزایش رونق تولید تلاش کنند.

وی با تاکید بر اینکه عموم اقشار مردم می‌توانند در زمینه تحقق شعار امسال تاثیرگذار باشند، تصریح کرد: همه آحاد مردم و مسئولان باید با عزم جدی و با روحیه جهادی به دنبال افزایش رونق تولید باشند.

امام جمعه بندر انزلی با بیان اینکه امروز کشور ما نیازمند مدیریت جهادی است، خاطرنشان کرد: مدیر جهادی مدیری است که ساده‌زیست و مردمی باشد و ساعت کاری برای او ملاک نباشد تا با تمام وجود برای رفع مشکلات مردم تلاش کند.

 شمس‌الدین با اعلام اینکه اختلاف حقوق مسئولان و یک کارگر ساده به قدری زیاد است که آن مسئول نمی‌تواند درد کارگر را درک کند، افزود: اگر مسئولان با روحیه جهادی کار کنند، خودشان به دنبال این امر می‌روند که فاصله حقوقشان با کارگران را کاهش دهند.

Share