از توهم توطئه تا اعتراض به هواداران سپیدرود!

نامه دو نماینده مجلس به وزیر ورزش در خصوص بازی سپیدرود و تراکتور+ عکس

علیرضا بیگی و نادر قاضی‌پور طی نامه‌هایی جداگانه به وزیر ورزش و جوانان درخواست پیگیری وضعیت اتفاقات صورت گرفته در جریان بازی تیم سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز شدند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی و نادر قاضی‌پور، نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌هایی جداگانه به وزیر ورزش و جوانان درخواست پیگیری وضعیت اتفاقات صورت گرفته در جریان بازی تیم سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز شدند.

این نمایندگان مجلس در نامه‌های خود خواستار رسیدگی به اتهامات محسن فروزان، دروازه‌بان گیلانی تیم تراکتورسازی تبریز شدند.

اولا سوال اینجاست آیا با شکست هر تیمی در لیگ برتر نمایندگان مجلس آن استان یا قومیت باید به وزیر ورزش و جوانان نامه بزنند و درخواست پیگیری کنند!؟ ثانیا در بخشی از نامه بیگی به وزیر ورزش و جوانان به ناداوری و توهین‌های قومیتی هواداران سپیدرود اشاره شده است! حال اینکه هواداران تراکتورسازی به توهین‌های قومیتی در ورزشگاه‌ها مشهور هستند و بارها در بازی‌های لیگ برتر شاهد شعارهای هنجارشکنانه و جدایی طلبانه هواداران این تیم بوده‌ایم.

همچنین نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اسلامی پا را از این نیز فراتر گذاشت و دلیل قهرمان نشدن تراکتورسازی تبریز در سال‌های اخیر را توطئه‌های خیانت آمیز و ناجوانمردانه دانست!

Share