نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

مردمی بودن سپاه باعث نفرت استکبارجهانی است| عربستان عامل تمام جنایت‌های دنیاست

نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: ویژگی مردمی بودن سپاه پاسداران باعث بغض و نفرت استکبار جهانی از این نهاد مردمی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان سپاه قدس گیلان به مناسبت روز پاسدار در رشت اظهار داشت: یاد تمام شهدا، جانبازان و ایثارگران سپاه قدس گیلان را گرامی می‌دارم و امیدوارم که خیر و سعادت دنیوی و اخروی نصیب آنها شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه ایام مبارک شعبانیه متعلق به همه انسان‌ها است تصریح کرد: ولادت امام حسین(ع) به نام پاسداران عزیز نام‌گذاری شده و نیمه شعبان نیز روز بسیار بزرگی بوده که متعلق به امام زمان(عج) است.

وی با اشاره به اینکه سپاه باعث گرایش همه ملت‌ها به‌ویژه ملت ایران به سمت معنویت شده است ابراز داشت: ویژگی مردمی بودن سپاه باعث بغض و نفرت استکبار جهانی از این نهاد مردمی شده و البته سپاه باید این رویه را در معادله‌های داخلی و خارجی خود ادامه دهد.

آیت‌الله فلاحتی به روحیه جهادی سپاه قدس در میادین عمل داخلی و خارجی اشاره کرد و افزود: سپاه در تمام عرصه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی، جهادی عمل کرده است و بالاترین افراد کسانی هستند که مجاهدانه زندگی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه سپاه از همان روزهای نخست تاسیس خود جهادی عمل کرده گفت: امروز نیز عملکرد سپاه جهادی بوده و همانطور که در سیل اخیر شاهد هستیم، سپاه بدون کمک خارجی و صرفا با کمک نهادهای داخلی بحران پیش آمده را به خوبی مدیریت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد خوب سپاه پاسداران باعث نفرت استکبار جهانی از این نهاد مردمی شده است خاطرنشان کرد: معتقدم عربستان سعودی عامل تمام جنایت‌های رخ داده در دنیا بوده و این نکته متاسفانه مورد غفلت سیاستمداران قرار گرفته است.

امام جمعه رشت به ویژگی ولایتمداری سپاه اشاره کرد و افزود: سپاه در تمام طول حیاتش تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه داشته و همواره تحت حمایت مقام معظم رهبری بوده است و ایشان در سخنرانی‌های مختلف خود از سپاه تقدیر کردند.

‌آیت‌الله فلاحتی به نقش پررنگ سپاه در پیشرفت پروژه‌های اقتصادی و صنعتی اشاره و تصریح کرد: عملکرد سپاه همیشه باعث سربلندی ایران در عرصه‌های مختلف بین‌المللی شده و فرماندهان و مسئولان این نهاد باید این رویه را سرلوحه کار خود قرار دهند تا کشورمان به قله‌های بلند عزت دست پیدا کند.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه باید به مطالبه رهبر معظم انقلاب در خصوص رونق تولید توجه شود گفت: گرایش ایرانیان به استفاده از کالاهای ایرانی افزایش پیدا کرده و اگر ما پاسخگوی این گرایش نباشیم باید دست نیاز به بیرون از کشور دراز کنیم.

وی با بیان اینکه طبق فرمایش امام خمینی(ره) اگر دشمن از عملکرد ما ناراحت بود باید خوشحال باشیم تصریح کرد: ناراحتی و بغض دشمنان از سپاه به خاطر عملکرد انقلابی و درست این نهاد بوده و شاهد آن هستیم که سپاه قدس به خوبی از عهده وظایف خود برآمده است.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه سپاه امروز نوعی اسکندر ذوالقرنین است خاطرنشان کرد: همان‌طور که ذوالقرنین غرب و شرق دنیا را فتح کرد، سپاه نیز دل‌ها را فتح می‌کند و این نهاد هرگز دست خود را به خون بی‌گناهان آلوده نکرد بلکه همواره در مقابل جنایتکاران ایستاد.

آیت‌الله فلاحتی به توطئه‌های دشمن برای تخریب سپاه اشاره کرد و گفت: دشمن برنامه‌ریزی کاملی برای تخریب سپاه و خانواده‌های آنان کرده و ضروری است که سپاهیان برای خانواده‌های خود وقت بیشتری بگذارند تا نقشه‌های دشمن را خنثی کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه دشمن برای تغییر ظاهر، گفتار، رفتار و سبک زندگی فرزندان ما برنامه‌ریزی کرده و قصد دارد که آنها را گمراه کند افزود: مسئولان ما نباید این نکته مهم را مورد غفلت قرار دهند و ضروری است که با برنامه‌ریزی درست به جنگ با دشمن برویم.

Share