مسدود شدن ۲۲ محور مواصلاتی کشور

محور پونل-خلخال در استان گیلان به علت ریزش کوه پل مسدود است

سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از مسدود شدن ۲۲محور در کشور به دلایل مختلف از جمله شرایط جوی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، سرهنگ نادر رحمانی در مورد آخرین وضعیت محورهای مسدود شده کشوربا بیان اینکه تا امروز(دوشنبه)، ۲۲ محور به دلایل مختلف مسدود است، اظهارکرد: محور اولنگ –شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان به علت عدم ایمنی کافی فعلا مسدود است همچنین محور دیزین – شمشک در استان‌های تهران و البرز به علت عدم ایمنی کافی نیز غیر قابل تردد است.

وی با بیان اینکه محور پونل – خلخال در  استان گیلان به علت ریزش کوه پل مسدود است، گفت: محور سی سخت – پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد  و محورگنجنامه – تویسرکان در استان همدان نیز به علت عدم ایمنی کافی مسدود شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در استان کردستان محورفرعی سروآباد – پاوه (گردنه ته ته) به علت یخ زدگی و عدم ایمنی کافی مسدود است ،گفت: محور تنکابن فرعی توکله (پل توکله) در استان مازندران به علت سیل و تخریب پل مسدود شده است همچنین در استان مازندران محور چمستان فرعی در کاپی به علت عدم ایمنی کافی مسدود شد.

وی با بیان اینکه محور روستایی نسار شهرستان چرداول در استان ایلام به علت رانش زمین مسدود شده است، گفت: در استان ایلام محورزرنه – سومار به علت عملیات راهسازی مسدود  است و محور قدیم چذابه در  استان خوزستان به علت بالا آمدن آب دریاچه هور، محور کوهرنگ – مسجد سلیمان(گردنه شاه منصوری) در  استان چهارمحال و بختیاری به علت بارش برف و خطر سقوط بهمن مسدود شده است.

رحمانی با بیان اینکه  محور شاهرود-آزادشهر (محدوده خوش ییلاق-آزادشهر) در استان  سمنان به علت ریزش کوه مسدود است و مسیر جایگزین محور سمنان-فیروزکوه، در محور گرگان-آق قلا در استان گلستان به علت آبگرفتگی، محور دیباج – گلوگاه در استان مازندران  به علت آبگرفتگی،جنوب محورهای دلگان – ایرانشهر و دلگان – بزمان در استان سیستان و بلوچستان به علت طغیان رودخانه‌های محلی، محور خمیر به لنگه در استان هرمزگان به علت بارش باران و طغیان رودخانه، محور فرعی خواجه نفس به گمیشان در استان گلستان به علت بالا آمدن سطح آب و طغیان رودخانه مسدود است.

وی در پایان اظهارکرد: محور دلگان – ذهکلوت در استان سیستان و بلوچستان  به علت بارش باران و طغیان رودخانه مسدود است.محور فرعی زیاتعلی – باشنگی در استان هرمزگان به علت بارش باران و طغیان رودخانه، محور ایرانشهر – خیرآباد در استان سیستان و بلوچستان  به علت بالا آمدن سطح آب و طغیان رودخانه و محور فرعی ایرانشهر – مهرستان نیز  به علت بارش باران و طغیان رودخانه مسدود است.

Share