مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم:

مجلس می‌توانست از شرایط اقتصادی پیش آمده جلوگیری کند و نکرد | حاضرم با لاریجانی مناظره کنم

نماینده مردم قم گفت: بنده حاضرم با رییس مجلس، نواب رییس، اعضای هیات رییسه و روسای کمیسیون‌ها و نمایندگانی از دولت مناظره کنم که مجلس می‌توانست جلوی وضعیت پیش امده را بگیرد و نگرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  به نقل از دانشجو، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص اولویت مجلس در سال ۹۸، اظهار داشت: باتوجه به اینکه مهمترین مشکل مردم در سال ۹۸ بحث معیشت و اقتصاد است مجلس باید به هرچیزی که این مشکلات این حوزه را برطرف می کند اعم از اجرای سیاست های ۲۴ گانه، اقتصاد مقاومتی، برطرف کردن موانع تولید، ایجاد پیمان های دو و چند جانبه با کشورهای مختلف، تلاش برای افزایش صادرات و… اولویت اصلی خود قرار دهد.

وی تاکید کرد: البته اینکه هیات رییسه مجلس، مسیر را به همین سمت هدایت می کند یا نه را نمی دانم چون سال ۹۷ علی رغم اینکه اولویتی که اعلام شده بود در این زمینه بود اما چنین رویکردی را از سوی هیئت رئیسه مشاهده نکردیم.

ذوالنوری با بیان اینکه ارزیابی مثبتی درباره عملکرد مجلس در سال ۹۷ ندارم، تصریح کرد: مجلس می توانست از بروز مشکلاتی که در کشور به وجود آمد جلوگیری و موثر عمل کند اما متاسفانه این نقش را ایفا نکرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان خاطرنشان کرد: بنده حاضرم با رییس مجلس، نواب رییس، اعضای هیات رییسه و روسای کمیسیون ها و حتی نمایندگانی از دولت مناظره کنم که مجلس می توانست جلوی وضعیت پیش امده را بگیرد و نگرفت.

Share