امام جمعه انزلی: جامعه ما باید بیش از پیش از فرامین مقام معظم رهبری تبعیت کند

مجلس لوایح استعماری FATF را از مجمع تشخیص مصلحت نظام پس بگیرد!

امام جمعه بندر انزلی با اعلام اینکه مجلس شورای اسلامی باید برای پس‌گرفتن لوایح استعماری که به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده است باید پیش‌قدم شود، گفت: قوه قضائیه باید در یک اقدام انقلابی، عوامل نفوذی دشمن در داخل کشور را شناسایی و قاطعیت با آن‌ها برخورد کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه بندر انزلی با اشاره به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان خاطرنشان کرد: ازدواج و اشتغال اصلی‌ترین دغدغه جوانان است که باید برای رفع موانع آن اقدامات جدی انجام شود‌.

وی با اشاره به فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی تصریح کرد: از تلاش‌های ارتش جمهوری اسلامی در راستای خدمت به انقلاب اسلامی و مردم تقدیر و تجلیل می‌کنیم.

شمس‌الدین ضمن محکوم کردن اقدام رئیس جمهور نادان آمریکا در راستای قراردادن سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی افزود: رئیس جمهور دیوانه آمریکا تمامی قوانین عقلانی و بشری را زیر پا گذاشته و باید بداند که این اقدام او هزینه و خسارات فراوانی برای آمریکا دارد.

امام جمعه بندر انزلی با اعلام اینکه دولت آمریکا در گذشته سپاه را در لیست مجموعه‌های حامی تروریست قرار داده بود، گفت: رئیس جمهور دیوانه آمریکا در تصمیم جدید خود، سپاه را عیناً یک مجموعه تروریستی قلمداد کرده است.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا به دلیل فسادهای مالی و اخلاقی در معرض استیضاح است و همچنین برای انتخابات بعدی نیز نیازمند حمایت لابی‌های صهیونیستی است، عنوان داشت: ترامپ با اقدام خود علیه سپاه به دنبال جلب حمایت رژیم صهیونیستی است.

شمس‌الدین ضمن تشریح دیگر اهداف دولت آمریکا از قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست گروه‌های تروریستی ابراز داشت: دشمن در تلاش است تا با این اقدام خود افکار عمومی را علیه سپاه تحریک کرده و مشکلات اقتصادی کشور را نیز به گردن سپاه بیاندازد.

امام جمعه بندر انزلی با اعلام اینکه اهداف دولت آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی قطعاً نتیجه بخش نیست، اظهار داشت: آمریکا و کشورهای هم‌پیمان او، چهل سال است که نظام مقدس جمهوری اسلامی عقده دارند.

وی با تاکید بر اینکه ارتش و دیگر نیروهای مسلح نیز همانند سپاه پاسداران همواره پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی بوده‌ان،د خاطرنشان کرد: حضور موثر سپاه در عرصه‌های گوناگون مانند محرومیت‌زدایی و ایجاد خودکفایی یکی از دلایل اصلی‌ اقدام جدید آمریکا علیه این مجموعه است.

 شمس‌الدین با اشاره به هزینه ۷ تریلیون دلاری آمریکا در منطقه خاورمیانه علیه جبهه مقاومت تصریح کرد: کافی است امروز به وضعیت نیروهای مقاومت و رژیم صهیونیستی نگاه کنیم تا ببینیم میزان موفقیت آن‌ها چقدر بوده است.

امام جمعه بندر انزلی با اشاره به تلاش‌ کشورهای استکباری برای تحمیل لوایح FATF به جمهوری اسلامی عنوان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی با فضاسازی رسانه‌ای و استفاده از پیاده‌ نظام داخلی و خارجی خود به دنبال تحمیل لوایح استعماری به جمهوری اسلامی بود که موفق نشد.

وی با اعلام اینکه دشمنان انقلاب اسلامی، برجام را نیز با همین روش به جمهوری اسلامی تحمیل کردند خاطرنشان کرد: دشمن در تلاش بود تا پس از تصویب FATF، سپاه را تحریم و در فهرست گروه‌های تروریستی قرار دارد اما اقدام عجولانه ترامپ سبب شد تا نقشه آن‌ها نقش برآب شده و تلاش‌هایشان ناکام بماند.

شمس‌الدین با اشاره به تلاش‌های سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی در راستای خدمت به سیل‌زدگان کشور افزود: تلاش این نیروهای مخلص، صحنه‌های زیبا و تاثیر گذاری را به جهانیان نشان داد.

امام جمعه بندر انزلی افزایش محبوبیت سپاه پاسداران و ارتش را یکی از نتایج اقدام رئیس جمهور نادان آمریکا دانست و افزود: این اقدام آمریکا سبب رسوایی غرب و پیروان تفکر غرب شد.

وی با تاکید بر اینکه اقدام آمریکا علیه سپاه پاسداران صرفاً یک عملیات روانی است و تاثیری در تحریم‌ها ندارد اظهار داشت: باید به این نکته توجه داشته باشیم که تصمیم رئیس جمهور نادان آمریکا، هنوز به تصویب کنگره آمریکا نرسیده است.

شمس‌الدین با بیان اینکه آمریکا و هم‌پیمانانش بیشترین ضرر را از اقدام آمریکا علیه سپاه خواهند کرد، افزود: ان‌ها باید بدانند که اگر بخواهند اقدام عملی علیه جمهوری اسلامی انجام دهند، پایگاه‌های نظامی آن‌ها هدف تیرهای غیب جمهوری اسلامی قرار می‌گیرد.

امام جمعه بندر انزلی با اعلام اینکه مجلس شورای اسلامی باید برای پس‌گرفتن لوایح استعماری که به مجمع تشخیص مصلحت نظام فرستاده است باید پیش‌قدم شود، گفت: قوه قضائیه باید در یک اقدام انقلابی، عوامل نفوذی دشمن در داخل کشور را شناسایی و قاطعیت با آن‌ها برخورد کند.

وی با بیان اینکه مردم و مسئولان باید بدانند که نباید به دشمن خوشبین باشند خاطرنشان کرد: آحاد مسئولان باید از این تجربه‌ها عبرت بگیرند و از خوشبینی به اروپا و آمر

شمس‌الدین با تاکید بر اینکه عموم جامعه باید هوشیار باشند و تحت تاثیر حرف‌های دشمن قرار نگیرند گفت: امروز جامعه ما باید بیش از پیش از فرامین مقام معظم رهبری تبعیت کند.

Share