فرمانده نیروی انتظامی گیلان مطرح کرد:

لزوم جلوگیری از ساخت و سازهای بی‌رویه و تصرف سواحل گیلان توسط دکه‌داران

سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده نیروی انتظامی گیلان با اشاره به ساخت و سازهای بی‌رویه و تصرفات برخی نقاط ساحل توسط دکه‌داران گفت: باید جلوی این تصرفات گرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از شبستان، سردار محمدرضا اسحاقی در جلسه ستاد فرماندهی سواحل گیلان در استانداری با بیان اینکه تعداد طرح‌های ساحلی ناکافی است گفت: تعداد طرح‌های ساحلی نسبت به طول ساحل ناکافی است ضمن اینکه در بخشی از طرح‌ها هم با ضعف مدیریت مواجه هستیم.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان اظهار کرد: هدف اصلی طرح‌های ساحلی ایجاد امنیت و کاهش غریق است که برای دستیابی به این هدف نیازمند حضور ناجیان غریق هستیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از طرح‌های ساحلی دارای نقص هستند گفت: برخی از طرح‌های ساحلی دارای کمبود سرویس‌های بهداشتی، آب شرب و نمازخانه هستند که نشان دهنده ضعف در مسئولیت‌پذیری بخشی از دستگاه‎هاست.

اسحاقی اعلام کرد: مسیرهای فرعی به نقاط خطرآفرین منتهی می‌شود که می‌توان با مسدودسازی این مسیرها از ایجاد خطر جلوگیری کرد.

وی با اشاره به ساخت و سازهای بی‌رویه و تصرفات توسط دکه‌داران گفت: این تصرفات در حال شکل گیری است که باید از آن جلوگیری شود در غیر اینصورت دچار مشکلات عمده می‌شویم.

Share