نماینده رشت در جلسه شورای برنامه ریزی گیلان تاکید کرد:

لزوم توجه به تبصره ۱۸ و ۱۹ بودجه ۹۸ | اگر راه آهن داریم به برکت وجود آقای نوبخت است

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: تبصره ۱۸ بودجه که در حوزه اشتغال زایی است، فرصتی برای به عمل رساندن مطالبات مردمی و اشتغالزایی در حوزه های مختلف استان است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در جلسه شورای برنامه ریزی گیلان خطاب به مصطفی سالاری استاندار گیلان و محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری گفت: از شما خواهش می‌کنم که در راستای سیاست های بودجه سال ۹۸ و تبصره های مختلف اجرایی در استان پیگیری های مداوم را انجام دهید.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: تبصره ۱۸ بودجه که در حوزه اشتغال زایی است، فرصتی برای به عمل رساندن مطالبات مردمی در حوزه اشتغالزایی و سایر حوزه های مختلف استان است.

نماینده مردم رشت در ادامه گفت: خواهش دیگر من از همکارانم این است که در اجرایی کردن تبصره ۱۹ بودجه که مبتنی بر اهتمام دولت بر واگذاری پروژه های نیمه تمام می‌باشد سرعت عمل داشته باشند.

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه با تاکید بر توجه به حوزه آبخیزداری در گیلان گفت: بارندگی‌ها خوب است، اما ما باید از سد های لاستیکی به خوبی استفاده کنیم تا بتوانیم آب را به خوبی هدایت و ذخیره کنیم.

وی با قدردانی از تلاشهای دکتر نوبخت اظهار کرد: امروزه اگر راه آهن داریم، به جرات میتوانم بگویم که به برکت وجود آقای نوبخت است.

نماینده رشت در پایان اظهار کرد: در کنار سایر همکاران آماده ام برای اتصال راه آهن به آستارا و بندرانزلی کمک کنم.

Share