فرمانده سپاه قدس گیلان:

قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی اوج حماقت رئیس‌جمهور آمریکا را نشان داد

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه قراردادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی اوج حماقت ترامپ را نشان داد گفت: اگر آمریکا با سپاه دشمن نباشد ما به حقیقت و درستی راه و روش خود شک می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، سردار محمد عبدالله‌پور با بیان اینکه دشمنی آمریکایی‌ها با نیروهای سپاه، حقیقت و درستی راه و روش پاسداران و بسیجیان را نشان می‌دهد اظهار داشت: اقدام ترامپ جهت قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی اوج حماقت وی را نشان داد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه برخی آگاهانه و برخی از روی عدم آگاهی با دولت آمریکا در داخل و خارج علیه سپاه دشمنی می‌کنند عنوان کرد: ترامپ به‌عنوان رئیس‌جمهور یک کشور مستبد و ظالم با قرار دادن نام سپاه در لیست تروریست، اوج دشمنی و سبک‌مغزی خود را به اثبات رساند.

سردار عبدالله‌پور با ابراز اینکه “اگر آمریکایی‌ها با کشورمان ارتباط داشتند تاکنون مصیبت‌های فراوانی بر سر ما فرود می‌آمد” عنوان کرد:‌ سپاه، انقلاب اسلامی را حفظ و حراست می‌کند و به‌دلیل آن‌که این نظام مقدس تمام معادلات جهانی را بر هم ریخته تمام طاغوتیان و مستکبران دنیا با آن دشمن هستند.

وی با اظهار اینکه آن‌هایی که وجدان و فطرت پاک دارند هیچ‌وقت با فرهنگ شهید و شهادت به مقابله و دشمنی برنمی‌خیزند تصریح کرد: امیدواریم آن‌هایی که داخل کشور به‌صورت ناآگاهانه فریب تبلیغات دشمن را خورده و به مخالفت با سپاه پاسداران برخاسته‌اند به‌زودی بیدار شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان حراست از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را مهم‌ترین رسالت پاسداران دانست و ابراز داشت: به‌روزرسانی اطلاعات و توان امنیتی و اطلاعاتی، ‌رصد شناسایی تمام تهدیدات علیه انقلاب و دفع شرارت‌های مستکبران جهان از این نظام مقدس در اولویت‌های سپاه قرار دارد.

سردار عبدالله‌پور با تأکید بر اینکه رفع موانع پیشرفت انقلاب نیز از دیگر اهداف سپاه پاسداران محسوب می‌شود ابراز داشت:‌ مقابله در برابر جنگ سخت،‌ ایستادگی در برابر تهدیدهای نیمه‌سخت و برنامه‌ریزی برای مقابله مؤثر در جنگ نرم سه مأموریت اصلی و مهم سپاه پاسداران محسوب می‌شود.

وی با اعلام اینکه در صورت بروز جنگ سخت و تعدی علیه کشورمان، سپاه برای مبارزه با دشمن یار و یاور ارتش خواهد بود گفت: سپاه کمک به نیروهای امنیتی و اطلاعاتی در حوزه جنگ نیمه‌سخت و برنامه‌ریزی برای ایستادگی در برابر تهدیدات جنگ نرم را در اولویت‌های کاری خود قرار داده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان تکیه‌گاه اصلی انقلاب اسلامی را حضور آحاد مردم در صحنه‌های مختلف نظام اعلام کرد و افزود: سپاه سعی می‌کند مردم را همواره در صحنه انقلاب حفظ کند، کنار این موضوع سپاه در تمامی حوادث و اتفاقات نظیر سیل اخیر کنار مردم حضوری مستمر دارد.

سردار عبدالله‌پور نیروی قدس سپاه پاسداران را یاری‌دهنده مردم محروم و مستضعفان ملل جهان خواند و عنوان کرد:‌ کنار عمق‌بخشی داخلی و حضور کنار مردم، سپاه در حوزه عمق‌بخشی خارجی انقلاب و تداوم ارزش‌ها و اصول آن در سراسر جهان نیز برنامه‌ریزی دقیقی دارد.

وی تفاوت‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با سایر قوای نظامی و نیروهای مسلح را برشمرد و گفت: سپاه پاسداران حضور در صحنه نظامی را در درجه دوم اولویت کاری خود قرار داده است و بیشتر از هر چیز دیگری درصدد رفع تهدیدات و موانع انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان حضور در بخش‌های فرهنگی،‌ اجتماعی، اقتصادی، تولید، اشتغال و محرومیت‌زدایی را از ارکان فعالیت‌های سپاه دانست و عنوان کرد: سپاه با تمام موانع تهدیدات انقلاب می‌جنگد و کنار فقرا و مستضعفان جهان قرار دارد به همین علت نظام سلطه با آن دشمنی می‌کند.

سردار عبدالله‌پور تشکیل و سازماندهی نیروهای سپاه توسط امام راحل را تدبیر الهی بنیانگذار انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد:‌ سپاه در همه ابعاد نظامی مدلی خاص و ویژه دارد به‌طور مثال سپاه پاسداران در حوزه دفاع زمینی مدلی دارد که نقش اصلی آن به‌عهده خود مردم است.

وی وجود ۶۰۰ گردان مردمی رزمی آماده به جنگ سپاه پاسداران در کل کشور را مورد اشاره قرار داد و اضافه کرد: از آن‌جا که تکیه اصلی سپاه به‌روی نیروی مردمی قرار داده شده به همین دلیل مدل دفاعی سپاه پاسداران در برابر دشمنان و تهدیدات خارجی بسیار خاص و ویژه است.

فرمانده سپاه قدس گیلان بومی‌سازی ساخت تجهیرات نظامی و موشکی به‌دست متخصصان جوان بسیجی و سپاهی را مورد تأکید قرار داد و گفت: اگر آمریکایی‌ها یا هر کشور دیگری در جهان دچار اشتباه تاریخی شوند و بخواهند در برابر ملت ایران بایستند تاوان بسیار سختی در انتظارشان خواهد بود.

سردار عبدالله‌پور هدف قرار دادن مواضع تروریست‌ها در دیرالزور و نقطه‌زنی موشک‌های سپاه در انهدام دشمن را نشانه توان بالای دفاعی و نظامی سپاه خواند و ابراز داشت:‌ این موفقیت‌ها و پیشرفت‌ها به‌سادگی به دست نیامده و حاصل تکیه بر اراده و خواست پروردگار قادر است.

وی از بین رفتن فرهنگ یک جامعه را زمینه‌ساز نابودی آن کشور دانست و خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان نباید به دشمن اعتماد کرد زیرا به‌فرموده مقام معظم رهبری دشمن دائماً در حال تهاجم فرهنگی،‌ شبیخون زدن، نفوذ از طریق ناتوی فرهنگی و رخنه در لایه‌های اجتماعی و فرهنگی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان ماهواره‌ را ابزار دشمن برای مبارزه با انقلاب اسلامی اعلام کرد و بیان داشت: مردم ما باید نحوه استفاده از ماهواره را یاد بگیرند زیرا دشمن با تمام ابزارهای تبلیغاتی و ارتباط جمعی خود قصد دارد با تمام توان اصول و مبانی اعتقادی و فرهنگی ما را بمباران کند.

سردار عبدالله‌پور موفقیت جوانان متخصص در فضای مجازی و بومی‌سازی آن را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت:‌ فرهنگ مردم باید رشد پیدا کند تا ترفندها و حیله‌های دشمن را بیشتر و بهتر شناسایی کنند زیرا دشمن در هر حادثه‌ای قصد ایجاد روحیه و فضای یأس و ناامیدی بین مردم را دارد.

وی کمک‌های ملت ایران به سیل‌زدگان کشور و یا حضور میلیونی آنان در پیاده‌روی بزرگ اربعین را نشانه ایمان بالای آنان اعلام کرد و افزود: دشمن با هر ابزار و روشی می‌خواهد ایمان و اعتقادات مردم به اسلام و انقلاب را سست و متزلزل کند اما تا به امروز در این کار خود ناکام مانده است.

فرمانده سپاه قدس گیلان محرومیت‌زدایی و کمک سپاه به همه نهادها و دستگاه‌ها برای تحقق این هدف را متذکر شد و ابراز داشت: سپاه قدس گیلان در سال گذشته هزار واحد مسکونی محرومان را ساخته و تحویل داد؛ امسال نیز در همین راستا کار ساخت هزار واحد دیگر را شروع کرده است.

سردار عبدالله‌پور جمع‌آوری ۵۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی توسط بسیجی‌ها و پایگاه‌های مقاومت برای سیل‌زدگان با وجود تمام کم‌لطفی‌های انجام‌شده در حق بسیج و سپاه را مورد اشاره قرار داد و گفت:‌ فردا نیز چهارمین کاروان کمک‌های مردم گیلان به مناطق سیل‌زده کشور اعزام می‌شود.

وی از تهیه بیش از ۵۰۰ قلم کالای نو و درجه‌یک با مشارکت سپاه،‌ کمیته امداد، هلال احمر و دیگر نهادها در گیلان جهت ارسال به استان‌های سیل‌زده خبر داد و عنوان کرد: یک میلیارد تومان نیز در مرحله چهارم کمک‌ها جمع‌آوری شد تا برای کمک به مردم سیل‌زده کشور ارسال شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه برای کاهش آسیب‌ها در تمام حوزه‌های‌ اجتماعی، اعتیاد، طلاق و آسیب‌های اجتماعی حضور دارد اضافه کرد: حرکت در مسیر تحقق شعار رونق تولید که امسال توسط مقام معظم رهبری به‌عنوان ‌شعار سال مطرح شد در دستور کار سپاه قرار دارد.

سردار عبدالله‌پور حل مشکلات اقتصادی کشور با تکیه بر توان داخلی و به‌وسیله مردم را برنامه رهبردی سپاه دانست و تصریح کرد:‌ اجرای موفقیت‌آمیز طرح همگام با کشاورز در استان گیلان توسط متخصصان بسیجی و افزایش عملکرد تولید برنج از جمله موفقیت‌های سپاه قدس گیلان محسوب می‌شود.

وی با اعلام اینکه طرح همگام با کشاورز در سال گذشته در سطح ۳۰۰ روستای استان گیلان به مرحله اجرا در آمد اظهار داشت: امسال در یک برنامه‌ریزی بسیار دقیق قصد داریم طرح همگام با کشاورز را با همکاری کشاورزان و متخصصان بسیجی در سطح هزار و ۱۰۰ روستای استان گیلان اجرایی کنیم.

Share