با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان؛

عملیات اجرایی ساخت مرکز شبانه روزی سالمندان رودبار آغاز شد

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان عملیات اجرایی ساخت مرکز شبانه روزی سالمندان شهرستان رودبار آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ارسلان زارع در جریان برگزاری مراسم کلنگ زنی مرکز شبانه روزی سالمندان شهرستان رودبار، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به اهمیت نیکوکاری در جامعه اشاره کرد و ضمن تقدیر از خیرین ساخت پروژه مرکز شبانه روزی سالمندان رودبار اظهار داشت: اگرچه نیکی به یکدیگر رویداد و اقدامی فراملی است اما در فرهنگ مردم ایران جایگاه والایی دارد.

وی تصریح کرد: آثار عمل نیک همه نیکوکاران به اعتبار کلام پروردگار متعال، زینت زندگی دنیای و مایه عزت در آخرت است.

زارع با بیان اینکه خیرین با اقدامات خیر خود موجب ماندگاری نام خود و اشاعه فرهنگ خیرات و نیکوکاری می شوند،خاطرنشان کرد:چنین آیین و مراسم هایی فرصت برای انتشار رایحه مهر در بین آحاد مردم و جامعه را فراهم می آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان در بخش دیگری از صحبت های خود به شاخص های توسعه کشور از جمله شاخص امید به زندگی اشاره و بیان کرد:به دلیل برنامه ریزی و اقدامات دولت جمهوری اسلامی ایران،این شاخص در کشور ارتقاء یافته و نیز مورد تاکید در دولت تدبیر و امید است.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۲درصد جمعیت گیلان در گروه سنی سالمندی قرار دارند،افزود:لازم است این شاخص بیش از گذشته در برنامه های اجتماعی و فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

Share