سرمربی سپیدرود رشت:

علیزاده خطای بچه‌گانه‌ای انجام داد و اخراج شد | چوب کم‌تجربگی برخی بازیکنان را خوردیم

دست نشان گفت: “کاچی بهتر از هیچی” زیرا ما امیر منصوریان را در دفاع چپ به دلیل مصدومیت نداریم و امین جوادی مقدم و قربانزاده خاصیت تهاجمی خوبی دارند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نادر دست‌نشان، سرمربی تیم سپیدرود رشت در کنفرانس خبری پس بازی با پیکان تهران با تبریک سال نو و تسلیت وقوع سیل در کشور، اظهار داشت: تیم پیکان در نیمه اول توانست هافبک‌های ما را بیکار کنند اما توانستیم در ادامه نبض بازی را دست بگیریم.

وی با بیان اینکه در نیمه اول دو شانس خوب داشتیم که از دست دادیم، گفت: متاسفانه باز هم در نیمه دوم بر روی اشتباه فردی گل خوردیم.

دست‌نشان اظهار داشت: باید به هواداران سپیدرود تبریک گفت: توانستیم مقابل تیم خوب پیکان دو گل خورده را جبران کردیم.

وی افزود: چندین موقعیت گل خوب داشتیم که نتوانستیم نتیجه بگیریم و در این روز بارانی و با وجود ده نفره شدن مساوی کردیم.

دست‌نشان گفت: چندین بازیکن جوان داشتیم که در چند مورد نیز چوب کم‌تجربگی آنها را خوردیم. برای اینکه بهتر بشویم نیازمند زمان بیشتری هستیم و بازیکنان ما باید در دفاع دقت کنند.

وی با بیان اینکه سپیدرود در ضدحملات و ضربات ایستگاهی نفوذپذیر بود، افزود: با تمرینات مشکل ضربات ایستگاهی را حل کردیم، باید بر نفوذپذیری روی ضدحملات کار کنیم.

دست‌نشان با اشاره به اینکه بازیکنان ما از نظر بدنسازی نیازمند کار بیشتری هستند، گفت: در بخش داوری باید کارشناس‌ها نظر بدهند، اما داور قضاوت بدی نداشت البته در خصوص کارت دادن با بازیکنان سختگیرانه عمل می‌کرد.

دست‌نشان در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی بر اینکه آیا به شناخت کافی نسبت به بازیکنان رسیده‌اید یا به دلیل کمبود مهره برخی بازیکنان را بازی می‌دهید زیرا دیده شد که محمد علیزاده در بازی‌ قبلی دفاع چپ بود این بازی هافبک و عملکرد قابل قبولی نداشت و با یک خطای بچه‌گانه وسط زمین اخراج شد و کار را سخت کرد، گفت: “کاچی بهتر از هیچی” زیرا ما امیر منصوریان را در دفاع چپ به دلیل مصدومیت نداریم و امین جوادی مقدم و قربانزاده خاصیت تهاجمی خوبی دارند.

وی ادامه داد: نظر شما درست است علیزاده خطای بچه‌گانه‌ای انجام داد و اخراج شد و بنده از او بخاطر این کارش راضی نیستم و در حمله نیز خوب ظاهر نشد اما توانست مهدی مومنی بازیکن پیکان را خنثی کند و اگر اخراج نمی‌شد لز عملکردش راضی بودم.

دست‌نشان در پایان گفت: مهره‌های زیادی نداریم و باید از بازیکنان موجود استفاده نماییم.

گفتنی است سپیدرود رشت با کسب این تساوی دو بر دو از ۲۳ بازی تنها ۱۴ امتیاز کسب کرده و در رده پانزدهم جدول قرار گرفته است.

Share