هتک حرمت کادر اورژانس

ضرب و شتم پرسنل اورژانس گیلان حین ماموریت در نوروز

پرسنل فوریتهای پزشکی خمام حین ماموریت، زمانی که در حال ارائه خدمات پیش بیمارستانی به یک مصدوم حادثه ترافیکی بود مورد حمله و ضرب شتم قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پرسنل فوریتهای پزشکی خمام حین ماموریت، زمانی که در حال ارائه خدمات پیش بیمارستانی به یک مصدوم حادثه ترافیکی بود مورد حمله و ضرب شتم قرار گرفت.
پیمان اسدی مدیر مرکز فوریتهای پزشکی گیلان با بیان این مطلب گفت: ضارب هیچ ارتباطی به صحنه حادثه نداشت و صرفا به علت اینکه خودرو خود را نمی‌توانست به راحتی عبور دهد این اقدام ناشایست را مرتکب شد.
وی افزود: پرسنل آسیب دیده به شدت از ناحیه صورت آسیب دید و جهت درمان به بیمارستان پورسینا رشت منتقل شد.
اسدی یادآور شد: اولویت پرسنل فوریت های پزشکی نجات جان انسان ها و خدمت رسانی به مصدومان و بیماران است. تکنسین های اورژانس در سخت ترین شرایط آب و هوایی، به صورت ۲۴ ساعته و حتی در تعطیلات در حال خدمت رسانی بوده و در خط مقدم جبهه درمان هستند و ایجاد چنین برخوردهایی علاوه بر هتک حرمت، می تواند میزان توان و کارایی کادر اورژانس را در ارایه خدمات موثر کاهش دهد.
مدیر اورژانس گیلان تصریح کرد:  پیگیری لازم توسط اورژانس گیلان انجام شده و بی شک جهت عدم تکرار اینچنین اعمال ناشایستی اورژانس گیلان از احقاق حق قانونی خود نخواهد گذشت.

Share