شاگردان فرهاد کاظمی پیروز شدند

شکست خانگی ملوان انزلی مقابل بادران

تیم فوتبال ملوان انزلی در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول مقابل بادران تهران تن به شکست دو بر یک داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دو تیم فوتبال ملوان انزلی و بادران تهران از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ دسته اول از ساعت ۱۶:۱۵ در ورزشگاه تختی انزلی به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: ناصر جنگی

کمک‌ها: محمدعلی رضایی، محمد گوهری‌نژاد و سعید لهراسبی

ناظر داوری: امیربهرام تقوی

ترکیب تیم فوتبال ملوان انزلی:حمید عرفانی، وحید حیدریه، حافظ یعقوبی، امیرمهدی جانملکی، مهیار زحمتکش، پژمان نوری، میلاد کمندانی، مهدی هاشمی نژاد، محمدرضا نقدی پور، میلاد احمدی و شهریار مغانلو.

سرمربی: محمد احمدزاده

ترکیب تیم فوتبال بادران تهران: فرزاد طیبی، میثم مجیدی، بهروز افشار، امیرحسین صدقی، کیانوش میرزایی، شاهین شفیعی، امیر میربزرگی، هادی حبیبی نژاد، سهیل رحمانی، ایمان غلامی و کریم اسلامی.

سرمربی: فرهاد کاظمی

ملوانان پس از انصراف رفیع‌نیا از مالکیت تیمشان، روزهای کابوس‌واری را سپری می‌کنند، هرروز از این تیم یک خبر ناامیدکننده به گوش می‌رسد، از تخلیه خوابگاه بازیکنان سرباز و غیربومی تا تأمین هزینه‌های مالی سفر توسط هواداران سینه‌سوخته تیم.

شاگردان احمدزاده هفته بیست و هشتم را با شکستی سنگین مقابل تیم متمول گل‌ریحان به پایان رساندند و این بار در خانه مقابل دیدگان هواداران خودی برای جبران به زمین می‌روند، در سوی مقابل بادرانی‌ها در خانه در هفته بیست و هشتم مقابل شهرداری تبریز تن به‌تساوی یک‌بریک داده و در مکان هشتم جدول جای گرفتند.

دو تیم بدون توجه به جایگاهشان در جدول بازی را هجومی آغاز کردند، نخستین موقعیت جدی مسابقه در دقیقه ۳ مسابقه توسط ایمان غلامی به دست آمد، این بازیکن درحالی‌که تنها دروازه بان ملوان را پیش روی خود می‌دید با یک ضربه بی‌رمق در گل‌زنی ناتوان بود.

هواداران حاضر در ورزشگاه تختی انزلی درحالی‌که انتظار گل‌زنی از سوی تیم محبوب خود را می‌کشیدند در دقیقه ۲۷ غافلگیر شدند، ضربه کریم اسلامی نخستین گل مسابقه را برای بادرانی‌ها به ارمغان آورد.

شاگردان احمدزاده که تاب شکست خانگی مقابل بیش از دو هزار تن از هواداران خود را نداشتند با دریافت گل نخست مسابقه، یکپارچه حمله شده و در دقیقه ۴۱ توسط شهریار مغانلو بازی را به‌تساوی کشاندند.

گل تساوی ملوانان تنها سه دقیقه پابرجا ماند و سهیل رحمانی بازیکن گیلانی و اسبق قوهای سپید در دقیقه ۴۴ بار دیگر بادران را پیش انداخته و نیمه نخست با نتیجه دو بر یک به سود بادران تهران خاتمه یافت.

ملوان در نیمه دوم بازی را هجومی‌تر دنبال کرد و در دقیقه ۶۳ تا آستانه به ثمررساندن گل تساوی پیش رفت، ضربه سهمگین مهیار زحمتکش به دیرک دروازه بادرانی‌ها اصابت کرد و مهم‌ترین بخت ملوان در نیمه دوم از دست رفت، زحمتکش پنج دقیقه بعد در دقیقه ۶۸ مسابقه با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد!

اخراج مدافع سخت‌کوش ملوانان زهر حملات تیم میزبان را گرفته و بازی دو تیم در پایان با نتیجه دو بر یک به سود بادران تهران خاتمه یافت.

Share