امیر سرتیپ سید ناصر حسینی در رشت:

شهید صیاد شیرازی اُسوه اخلاق و فرماندهی بی همتا بود

همزمان با فرا رسیدن ۲۱ فروردین سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی مراسمی با حضور مردم استان گیلان، مسئولین کشوری و لشکری و فرماندهان نظامی و انتظامی در مصلی بزرگ شهر رشت برگزارگردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  همزمان با فرا رسیدن ۲۱ فروردین سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان گیلان، عموم مردم، مسئولین کشوری و لشکری و فرماندهان نظامی و انتظامی در مصلی بزرگ شهر رشت برگزار گردید.
در این مراسم باشکوه امیر سرتیپ سید ناصر حسینی ، شهید صیاد را  اُسوه ی اخلاق معرفی کرد و افزود: وی یکی از فرماندهان بی همتای نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

جانشین سابق فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به شاخصه های اخلاقی بیبار بالای شهید صیاد گفت: این شهید یکی از کسانی است که عنایت ویژه ی خداوند شامل حال او گردیده و محبوب قلوب آحاد ملت ایران شد.عضور هیئت معارف جنگ شهید صیادی خاطر نشان کرد: رفتار بسیار حسنه و توام با عطوفت و مهربانی با آحاد مردم چه در جامعه و چه در محیط کاری زبان زد بوده است.

امیر سرتیپ حسینی تصریح کرد: چه کسی می تواند نقش بی بدیل آن فرمانده بزرگ را در فتح های باشکوه ۸ سال دفاع مقدس فراموش کند و این نکته برگزفته از نبوغ مدیرتی آن شهید همراه با توکل همیکی به خداوند منان بوده است. در پایان این مراسم از چند نفر از جانبازان ۸ سال دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین از جانباز سرافراز امیر سرتیپ سید ناصر حسینی تقدیر شد.

Share