زنوزی: شخصی که قبلا محکوم شده نباید به فوتبال بازگردد

شبهاتی در ذهن هوادران تراکتورسازی به وجود آمده | شب تا صبح نخوابیدم

مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: شبهات مطرح شده در بازی تراکتورسازی با سپیدرود رشت از سوی باشگاه بررسی و نتیجه آن به زودی اعلام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدرضا زنوزی مطلق در گفت‌و‌گو با برنامه فوتبال برتر اظهار داشت: فعلا بنا به درخواست هواداران تیم تراکتورسازی مبنی بر وجود شبهاتی در بازی این تیم برابر سپیدرود رشت، کمیته انضباطی باشگاه تراکتورسازی در حال بررسی این موضوع بوده و نتیجه آن به زود اعلام خواهد شد.

وی گفت: یک سری اتفاقاتی افتاده است که نه تنها برای من، بلکه برای خیلی‌ها دیگر شبهاتی ایجاد شده و باید بررسی شود.

زنوزی گفت: باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی واگذار شده و انتظارات از این تیم بالا رفته و هواداران توقع دارند این چنین موضوعاتی سریعا بررسی شود و باید بگویم یک سری گزارشاتی گرفته شده که بعد از بررسی لازم نتیجه آن طی گزارشی اطلاع داده می‌شود.

وی افزود: به صورت مستند چیزی هنوز ندارم، اما قبلا در برنامه ۹۰ یکسری بحث‌های به وجود آمده بود که اگر بحث‌ها‌ واقعیت داشته باشد خواسته‌های ما از فدراسیون فوتبال تغییر خواهد کرد. من هم در فضای مجازی می‌بینم ‌یک محرومیتی صادر شده و کسی که محکوم شده دوباره به فوتبال بازگردد و فکر نمی‌کنم این کار درستی باشد.

زنوزی تصریح کرد: من نه به کسی اتهام می‌زنم و نه مدرکی هنوز در دستم است، ولی وقتی در یک برنامه‌ای پردازش می‌کنند که فلانی را ما محکوم کردیم، هوادار هم این انتظار را دارد که این که محکوم شده بود چرا دوباره در فوتبال آوردند و اجازه دادند که فوتبال بازی کند و این اشتباه از فدراسیون فوتبال است.

وی در مورد اقدامات باشگاه تراکتورسازی در این مورد گفت: نامه‌ای در این مورد برای فدراسیون فوتبال تنظیم شده و روز یکشنبه به فدراسیون فوتبال ارسال می‌شود.

تیم را دیر تحویل گرفتم/‌شرایط جذب بازیکن نداشتیم

مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: من چندین بار به هواداران تراکتورسازی گفتم تیم را خیلی دیر تحویل گرفتیم و شرایط جذب بازیکن برای ما خیلی سخت بود، اکثر بازیکنان خوب با باشگاه خود قرارداد داشتند و بازیکن زیادی برای جذب نداشتیم و انتخاب محدودی برای جذب بازیکن داشتیم.

وی گفت: بازیکنان بزرگی را به تیم تراکتورسازی آوردیم و در نیم فصل هم تیم را تقویت کردیم، اما به هواداران تیم هم گفتیم که انتظار قهرمانی از تراکتورسازی نداریم و اگر سهمیه هم بگیریم راضی کننده است و هواداران باشعوری داریم که آنها هم قبول کردند و من هم نهایت تلاشم را کردم.

زنوزی گفت: نگاهی به قهرمانی لیگ برتر داریم، اما انتظار قهرمانی نداریم، ولی به خاطر اتفاقات بازی با سپیدرود، من شب تا صبح نخوابیدم. برای تیم تراکتورسازی زحماتی کشیده شده و هزینه‌هایی شده است و نظارت فدراسیون نبوده که چنین بازیکنی یا بازیکنانی دوباره بیاید و زحمات و هزینه‌های این باشگاه را به هدر دهد و سوال من از فدراسیون این است.

وی گفت: من هواداری از تیم تراکتورسازی را دیدم که روزی که برف می‌بارید زیر برف و باران تیم را تشویق کرده و هواداران دیگر که زیر قسمت‌های مسقف ورزشگاه حضور داشتند را  دعوت به حضور و تشویق تیم از نزدیک می‌کرد.

زنوزی گفت: در یکی از بازی‌ها تراکتورسازی که نتیجه نگرفته بودیم، هواداران تراکتورسازی به من تسکین و دلداری می‌دادند که ناراحت نشو و بازی برد و باخت دارد و این هواداران انتظار دارند که فوتبالی نتایج خود را ببازیم، ولی آنها می‌گویند ما در این بازی فوتبالی نباختیم و باید کارشناشان در این مورد بررسی و قضاوت کنند.

Share