سرمربی پیکان پس از تساوی مقابل سپیدرود

سپیدرود در نیمه اول محتاطانه بازی کرد | نباید به نفع سپیدرود پنالتی گرفته می‌شد

فرکی با اشاره به اینکه تیم سپیدرود بخاطر هوادران بسیار زیادش برای ما قابل احترام است، اظهار داشت: تیم ما در نیمه اول بهتر از سپیدرود بود و این تیم در نیمه اول محتاطانه بازی کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حسین فرکی، سرمربی تیم پیکان تهران در کنفرانس خبری پس از بازی با سپیدرود رشت با بیان اینکه همانطور که گفتم به دنبال بازی زیبا و پیروزی بودیم، گفت: در سخت‌ترین شرایط مقابل سپیدرود قرار گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه تیم سپیدرود بخاطر هوادران بسیار زیادش برای ما قابل احترام است، اظهار داشت: تیم ما در نیمه اول بهتر از سپیدرود بود و این تیم در نیمه اول محتاطانه بازی کرد.

فرکی با بیان اینکه با صحبت‌هایی که با بازیکنان کردیم توانستیم گل دوم را وارد دوازه سپیدرود کردیم، گفت: تیم ما تجربه کافی را ندارد که پس از زدن دو گل، گل‌های بیشتری بزنیم.

سرمربی تیم پیکان تهران با اعتراض به داوری بازی گفت: به نظر بنده پنالتی نباید به نفع سپیدرود گرفته می‌شد و توپ به دست بازیکنان ما برخورد نکرد.

وی با بیان اینکه پیکان پس زدن دو گل تحت فشار قرار گرفت و دو گل دریافت کردیم، اظهار داشت: پس از خوردن دو گل می‌توانستیم گل بزنیم و از این نظر از بازیکنان خود راضی نبودم.

سرمربی تیم پیکان تهران با بیان اینکه نسبت به داوری همیشه احترام خاصی قائل هستم، گفت: به عمر خود بازی را ندیدم که اینقدر مشکل وجود داشته باشد.

وی با بیان اینکه وقتی تیم سپیدرود را آنالیز کردم می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم و آنالیز ما بسیار دقیق و درست بود، گفت: بازیکنان ما در ضربات نهایی به خوبی عمل نکردند.

فرکی همچنین ادامه داد: نقطه منفی بازی از نظر من استفاده نکردن از موقعیت‌های بدست آمده است. از نتیجه بازی زیاد ناراحت نیستم ولی از اینکه بازی را می‌توانستیم ببریم و نبردیم ناراحت هستم.

Share