بخشدار رحیم آباد خبرداد:

قطع راه ارتباطی بیش از ۴۰ روستای اشکورات | انتقال خانوارها به نقاط امن

بخشدار رحیم آباد رودسر با اشاره به اینکه ۲۰ خانوار روستای ازارکی به نقاط امن انتقال داده شدند، تصریح کرد: اکیپ‌های راهداری با کلیه امکانات و ادوات سنگین در مناطق اشکورات رحیم آباد مستقر شدند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرشاد شریفی، بخشدار رحیم آباد رودسر در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا با بیان اینکه در پی تغییرات ناگهانی هوا و شرایط جوی، راه ارتباطی بیش از ۴۰ روستای مناطق اشکورات رحیم آباد مسدود شده و در برخی نقاط نیز دچار رانش زمین هستیم، افزود: هم اکنون در منطقه حضور داریم و رانش‌ها در این مناطق همچنان ادامه دارد.

بخشدار رحیم آباد گفت: اقدامات لازم جهت انتقال روستائیان در معرض خطر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ خانوار روستای ازارکی پیش از وقوع رانش و با پیش بینی های صورت گرفته تصمیم به جا به جایی انها گرفته شده است، تصریح کرد: مکانهای امن تعیین شده است و منتظر صدور مجوزهای قانونی برای اسکان خانوارها هستیم.

شریفی همچنین افزود: اکیپ‌های راهداری با کلیه امکانات و ادوات سنگین در مناطق رانشی اشکورات رحیم آباد مستقر شدند و با مدیریت صحیح نخواهیم گذاشت که خسارت بالایی به مردم وارد شود.

بخشدار رحیم آباد با اشاره به اینکه هشدارهای لازم به مردم توسط دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بسیج، هلال احمر و نیروی انتظامی داده شده است و اقدامات لازم  جهت کمک به مردم صورت گرفته است.

شریفی در پایان اظهار داشت: آماری از خسارات در خصوص رانش‌های زمین را اعلام نشده است و با بهبود شرایط جوی در این خصوص اظهار نظر خواهیم کرد.

Share