شبی تلخ برای مردم گیلان‌زمین رقم خورد

دیدار و ابراز همدردی مدیرکل ورزش و جوانان با خانواده‌های داغدار ۵ کشتی‌گیر گیلانی+ تصاویر

مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان گیلان به جهت همدردی با خانواده های داغدار کشتی گیران گیلانی در منزل آنان حضور یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به همراه تنی چند از معاونین این اداره کل، کاظم دل‌خوش نماینده مردم صومعه‌سرا، هیئت‌رئیسه کشتی گیلان و رئیس این هیئت از خانواده‌های داغدار پنج کشتی‌گیر مرحوم در سانحه رانندگی دیدار کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به حادثه دل‌خراش سانحه رانندگی اظهار کرد: خبر فوت پنج کشتی‌گیر گیلانی، باعث تأثر و تألم جامعه ورزش استان شده و شبی تلخ برای مردم گیلان‌زمین رقم زد.

مریم بخشی با بیان اینکه درگذشت پنج کشتی‌گیر گیلانی، ضایعه دردناکی برای جامعه ورزش گیلان است خاطرنشان کرد: کشتی‌گیران گیلانی از جوانان شاخص استان بوده و دارای مقام‌های متعدد کشوری و آسیایی در رده جوانان هستند، برای خانواده‌های این پنج کشتی‌گیر گیلانی صبر و بردباری خواستارم.

وی با اذعان بر تأمین بخشی از هزینه‌های دفن و کفن کشتی‌گیرانی گیلانی توسط اداره کل ورزش و جوانان گیلان گفت: مبلغی در اختیار هیئت کشتی فومن و هیئت کشتی استان از طرف واریز می‌شود.

رئیس هیئت کشتی گیلان نیز در دیدار با خانواده‌های داغدار پنج کشتی‌گیر گیلانی اظهار کرد: هیئت کشتی گیلان پنج سرمایه کشتی استان را ازدست‌داده و فوت این عزیزان ضایعه بزرگی برای ورزش استان به‌ویژه کشتی است.

نقی هدایتی با بیان اینکه پیگیری امور قضایی کشتی‌گیران بر عهده هیئت کشتی استان است خاطرنشان کرد: هیئت کشتی استان در کنار خانواده‌های داغدار بوده و این پیگیری‌ها تا برگزاری مجالس ترحیم و پی گیری حقوقی و قضایی وضعیت آنان ادامه دارد.

سهیل پرسته قهرمان گیلانی کشتی ساحلی جهان در رده جوانان و نفر دوم انتخابی تیم ملی جوانان، سید علی موسوی قهرمان مسابقات آسیایی و کشوری و نفر اول مرحله اول انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگ‌سالان، سید حسام موسوی، حسن علی‌نیا و جواد قربانزاده قهرمانان کشتی استان براثر سانحه رانندگی در جاده ماسوله جان به جان‌آفرین تسلیم کردند.

Share