جورج لیکنز، سرمربی تراکتورسازی تبریز در کنفرانس خبری:

دو گل به سپیدرود رشت هدیه دادیم | هرگز درباره قهرمانی تراکتورسازی حرفی نزدم

سرمربی تراکتورسازی با اشاره به اینکه می‌دانستیم بازی سختی داریم، اظهار داشت: دو گل به تیم حریف هدیه دادیم و محسن فروزان امروز، روز بدی داشت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جورج لیکنز، سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز در کنفرانس خبری پس از بازی با سپیدرود رشت با بیان اینکه این پیروزی را به تیم سپیدرود تبریک می‌گویم، گفت: همانجور که می‌دانید سپیدرود از شرایط میزبانی و چمن مصنوعی استفاده می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه می‌دانستیم بازی سختی داریم، اظهار داشت: دو گل به تیم حریف هدیه دادیم و محسن فروزان امروز، روز بدی داشت.

لیکنز ادامه داد: امروز هدایای زیادی به تیم سپیدرود دادیم و برای بازی خود برنامه‌ریزی می‌کنیم.

سرمربی تراکتورسازی تبریز با اشاره به اینکه سپیدرود مثل شناختی که داشتیم بازی کرد و از بازی سپیدرود متعجب نشدیم، اظهار کرد: به بازیکنان گفتم که سال نو تمام شده است و باید روی بازی خود تمرکز کنید.

وی همچنین افزود: ما چندین موقعیت خوب نیز داشتیم اما باید بیشتر تلاش کنیم و بهتر بازی کنیم. وقتی شما با در باز جلوی حریف بازی کنید تیم مقابل استفاده خواهد کرد.

سرمربی تراکتورسازی تبریز در‌ پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا مبنی به اینکه این شکست چقدر شانس قهرمانی تراکتور را کم کرده است، گفت: من هرگز در خصوص قهرمانی صحبت نکردم و شما خبرنگاران در این مورد صحبت می‌کنید اما ما بازی به بازی جلو می‌رویم و به دور دست‌ها نگاه نمی‌کنیم.

گفتنی است سپیدرود رشت توانست در خانه خود با نتیجه سه بر یک تراکتورسازی تبریز را شکست دهد.

Share