فرمانده انتظامی لنگرود خبر داد:

دستگیری یک سارق با پوشش مامور اداره برق در لنگرود

سرهنگ مجید نیکوئی، فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری مامور قلابی اداره برق با ۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و افزود: متهم ۳۳ ساله که سابقه‌دار نیز بوده در بازجویی‌های فنی پلیس به ۲ فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی لنگرود از دستگیری مامور قلابی اداره برق با ۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید نیکوئی در تشریح این خبر گفت: با دریافت خبری مبنی بر وقوع سرقت از منزلی در شهر کومله لنگرود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان بلافاصله به محل اعلامی اعزام و پس از بررسی اظهارات شاکیه مشخصات متهم و شواهد موجود در صحنه جرم جمع آوری شد.

سرهنگ نیکوئی تصریح کرد: متهم خود را مامور اداره برق معرفی و با ورود به منزل با یک پیچ گوشتی خود را مشغول بررسی کنتور جلوه داده و با شگرد فریب کارانه و با اعتماد کامل از نبودن مرد در خانه با تهدید چاقو اقدام به سرقت طلا از وی کرده است.

نیکوئی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی با شگردهای خاص و بررسی قرائن و شواهد و با اقدامات فنی موفق به شناسایی متهم شدند اظهار داشت: پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی بیان داشت: متهم ۳۳ ساله که سابقه‌دار نیز بوده در بازجویی‌های فنی پلیس به ۲ فقره سرقت اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد خاطرنشان کرد: شهروندان در هنگام مراجعه ماموران ادارات خدماتی قبل از گشودن درب نسبت به رویت کارت شناسایی معتبر اقدام کرده و سعی کنند در مواقعی که تنها هستند افراد مشکوک را به منزل راه ندهند.

Share