دستور رئیس جمهور به استانداران برای شناسایی ساختمان‌ها و اماکن واقع در مسیل‌ها و حریم رودخانه‌ها

دستور رئیس جمهور به استانداران برای شناسایی ساختمان‌ها و اماکن واقع در مسیل‌ها و حریم رودخانه‌ها
روحانی به وزیر کشور دستور داد تا استانداران با همکاری شهرداری‌ها، اماکن و ساختمان‌های در معرض خطر سیل را شناسایی و گزارش دقیقی را به هیات وزیران ارایه کنند. با دستور رئیس جمهور استانداران سراسر کشور موظف شدند با همکاری شهرداری‌ها ساختمان ها، اماکن و مستحدثات واقع در مسیل‌ها و حریم رودخانه‌ها و در معرض خطر سیل را در حوزه ماموریت خود شناسایی و گزارش دقیق و جامعی را ظرف یک هفته به هیات وزیران ارایه کنند.

رئیس جمهور: سیل گسترده بود اما گلستان، نیواورلئان نیست
روحانی جبران خسارات ناشی از سیل و سیلاب را در کمترین زمان ممکن مورد تأکید قرار داد و گفت: جبران این خسارت‌ها به مانند نیواورلئان چند سال به طول نخواهد انجامید بلکه در همین سال ۹۸، خسارت‌های اصلی جبران خواهد شد و اولین هدف ما این است که کسانی که در سیل خسارت دیده‌اند در کمترین زمان ممکن به زندگی عادی بازگردند.

روحانی در واکنش به اقدام علیه سپاه: آمریکا در راس تروریسم عالم است
رئیس جمهور گفت: شما که از گروه‌های تروریستی علیه ملت‌های منطقه استفاده می‌کنید، امروز مدعی مبارزه با تروریست هستید؟ شما خودتان در رأس تروریسم در عالم هستید و در حمایت از تروریست ها همه کار کردید. کدام نیرویی بود که هواپیمای مسافربری ما را در آب‌های خلیج فارس سرنگون کرد جز شما که همواره در منطقه مداخله داشته‌اید و علیه مردم منطقه تلاش می‌کنید؟

Share