یکی از اعضای شورا پس از سه بار فرصت سوزی باز هم وعده داد

در اسرع وقت، شهرداری در شان رشت انتخاب می‌کنیم!

علیپور با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف شورای شهر،انتخاب شهرداری مناسب برای شهر است اذعان داشت:این امر نیاز به همراهی و همدلی اعضای شورای شهر رشت دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدحسن علیپور عضو هئیت رئیسه شورای شهر رشت در گفتگو با «به وقت خبر» در واکنش به نگرانی های آیت الله فلاحتی امام جمعه رشت در خطبه های نماز جمعه مبنی بر عدم حضور شهردار در شهر اظهار داشت: توصیه ها و تذکرات امام جمعه رشت نشان از اهمیت بالای این موضوع دارد که از نگرانی ها و پیگیریهای ایشان در رابطه با انتخاب شهردار رشت بسیار سپاسگزارم.

وی بیان داشت: اعضای شورای شهر رشت اکنون بیش از همیشه نگران آبروی شهرشان هستند و تمام تلاششان را به کار می گیرند تا با تمام قوا و در سریع ترین زمان ممکن،شهرداری مناسب و قدرتمند، سکان شهرداری رشت را در دست بگیرد.

علیپور با بیان اینکه یکی از مهمترین وظایف شورای شهر،انتخاب شهرداری مناسب برای شهر است اذعان داشت: این امر نیاز به همراهی و همدلی اعضای شورای شهر رشت دارد که الحمدلله این همراهی و یکصدایی اکنون به بدنه شورا بازگشته و به یاری خدا شورانشینان در اسرع وقت، شهرداری در شان رشت برای این شهر انتخاب خواهند کرد.

این عضو شورا خاطرنشان کرد: امیدواریم با همراهی مسئولین ذیربط و مدیران شهری بتوانیم در کوتاه ترین زمان ممکن و به دور از هرگونه حواشی شهرداری مناسب برای شهر انتخاب کنیم و آرامش دوباره را به شهر و مردم بازگردانیم.

وی در پایان تصریح کرد: دغدغه ها و نگرانی‌ها نسبت به انتخاب شهردار قابل ستایش و قابل درک است و اعضای شورا از هیچ تلاش و کوششی برای رسیدن آرامش به شهرشان دریغ نخواهند کرد.

به گزارش دیارمیرزا گفتنی است شورای شهر رشت از مردادماه ۹۷ و  پس از استعفای مسعود نصرتی با سرپرستی علی بهارمست اداره می شود و پیش از این اعضای شورا در سه مقطع دست به انتخاب شهردار زده اند که حامد عبدالهی و حجت جذب دو عضو فعلی شورا و گزینه ائتلاف شش نفره برای شهرداری توسط وزارت کشور با رای عدم احراز صلاحیت مواجه شدند و پس از آن اعضای شورا با ۱۱ رای دست به انتخاب حسین علیقلی زاده زدند که بنا بر اعلام منابع غیررسمی او نیز به دلیل موانع قانونی با سد وزارت کشور مواجه شده و صلاحیت لازم را جهت احراز پست شهرداری رشت ندارد!

Share