جغفرزاده: اروپایی‌ها باید بدانند کاسه صبر ما رو به لبریز شدن است

خروج آمریکا از برجام ایران را ملزم به استفاده از همه ظرفیت‌های دانش صلح آمیز هسته‌ای خود کرده است

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خروج غیر قانونی آمریکا از برجام ایران را ملزم به استفاده از همه ظرفیت های دانش صلح آمیز هسته ای برای دستیابی به حقوق ملت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در گفت و گو با خانه ملت، تصریح کرد: توصیه من به عقلای آمریکا این است که سلامت روانی ترامپ را برسی کنند چون سیاست های او دنیا را به آتش می کشد و او به عنوان یک هیتلر جدید در حال بر هم زدن نظم جهانی و منطقه ای است و هر روز با تصمیماتش به دنبال جنگ افروزی است.

وی افزود: اقدام متقابل در حقوق بین الملل یک امر منطقی است البته ما شروع کننده هیچ داستانی در دنیا نبوده و نیستیم اما نمی توانیم در مقابل اقدامات خصمانه  و پایمال کردن حقوق ملت ایران سکوت کنیم و دنیا تصور کنند ما مظلوم یا ناتوانیم.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین تاکید کرد: ما قدرت این را داریم که در کوتاه ترین زمان ممکن آمریکا از توان هسته ای ما شگفت زده شود و عربستان که به دنبال دستیابی به توان هسته ای است را شوکه کند و یکی از این  اقدامات استقرار ماشین های نسل جدید سانتریفیوژ است که در روز ملی فن آوری هسته ای توسط دولت انجام شد.

وی در پایان گفت: اروپایی ها هم باید بدانند کاسه صبر ما رو به لبریز شدن است و کشتن زمان کار خود آنهارا سخت تر می کند و توصیه ی من این است که هرچه زودتر به برجام بازگردند و کوتاهی های خود را جبران کنند.

Share