مربی تیم ملوان بندرانزلی خبر داد:

خداحافظی غریبانه‌ پژمان نوری با دنیای فوتبال | برای دفاع از حیثیت ملوان باید پیروز می‌شدیم

مربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه بازی امروز آخرین بازی پژمان نوری در بندرانزلی برای تیم ملوان بود گفت: پژمان نوری خداحافظی غریبانه‌ای از دنیای حرفه‌ای فوتبال داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم، مازیار زارع در کنفرانس خبری پس از بازی تیم ملوان بندرانزلی در برابر تیم آلومینیوم اراک در ورزشگاه تختی بندرانزلی اظهار داشت: تیم ملوان بندرانزلی در این بازی توانست بازی قابل قبولی را ارائه کند.

مربی تیم ملوان بندرانزلی با بیان اینکه تیم ملوان بندرانزلی پس از دریافت یک گل از تیم آلومینیوم اراک توانست ۲ گل به این تیم بزند تصریح کرد: بازیکنان ملوان بندرانزلی با تمام توانشان برای پیروزی در این دیدار بازی کردند.

زارع با اشاره به اینکه بازیکنان ملوان بندرانزلی در نیمه دوم بازی بهتری نسبت به نیمه نخست انجام دادند، بیان کرد: برای دفاع از حیثیت فوتبال ملوان بندرانزلی باید در این دیدار با پیروزی از زمین بازی خارج می‌شدیم.

وی با اعلام اینکه کمک داور بازی در صحنه اعلام پنالتی از سوی داور وسط بازی با شجاعت عمل کرد، عنوان کرد: تصمیم کمک داور باعث شد تا داور در تصمیمش مبنی بر اعلام  پنالتی تجدیدنظر کند.

مربی تیم ملوان بندرانزلی با تاکید بر اینکه داور وسط این بازی قضاوت‌های خوبی را در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور انجام داده است، عنوان کرد: داور وسط تمرکز لازم را برای قضاوت در این بازی نداشت.

زارع با بیان اینکه بازی آلومینیوم اراک در برابر ملوان بندرانزلی آخرین بازی پژمان نوری در شهر بندرانزلی برای تیم ملوان بندرانزلی بود، گفت: پژمان نوری خداحافظی غریبانه‌ای از دنیای حرفه‌ای فوتبال داشت.

مربی تیم ملوان بندرانزلی با اشاره به اینکه در تیم‌های پایه ملوان بندرانزلی بازیکنان خوبی حضور دارند، عنوان کرد: برای بازیکن‌سازی باید تماشاگران تحملشان را افزایش بدهند.

Share