جوان گیلانی عضو انجمن فیلسوفان کشور:

جوانان ایرانی اگر تنها اراده کنند به هدفشان می رسند | اقامت ژاپن را دارم اما دوست دارم همینجا بمانم

متاسفانه حجم بالای پرونده ها در دادگستری و دادگاه ها به دلیل عدم اطلاعات حقوقی مردم هستش، راستش در تلاش هستم با کمک چند وکیل شناخته شده و با تاسیس یک موسسه حقوقی به صورت رایگان به مردم شهرم خدمات حقوقی بدم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا چندی پیش خبری با عنوان عضویت اولین جوان گیلانی در انجمن فیلسوفان ایران و تقدیر ریاست محترم جمهور از این جوان در رسانه ها منتشر شد که در جایگاه خود بسیار قابل تقدیر بود، چنین خبری ما را بر آن داشت که به سراغ اولین جوان فیلسوف گیلانی از دیار دریا و ساحل، شهر بندرانزلی رفته و با او مصاحبه ای داشته باشیم، مصاحبه ای که در واقع به مناسبت روز جوان درد و دل یک جوان گیلانی با اهالی رسانه بود.

آقا حنان عزیز سلام، خودتون رو برای مخاطبین ما معرفی کنید و اندکی از مدارک تحصیلیتون بگید ؟
-حنان صیاد منش هستم متولد ۳ تیر ۱۳۶۸، از شهر بندرانزلی، مقطع کارشناسی حقوق رو در دانشگاه علمی و کاربردی، مقطع کارشناسی و ارشد جزا و جرم شناسی رو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت سپری کردم.

از انجمن فیلسوفان ایران بگو، چی شد که مسیر زندگی حنان صیاد منش به این سمت کشیده شد؟
-با ارسال مقاله ای ویژه با عنوان خداشناسی به انجمن فیلسوفان ایران تونستم مقام نخست رو بین صدها مقاله کسب کنم و به عنوان جوانترین عضو این انجمن معرفی بشم.

میشه از شرایط عضویت در این انجمن برای ما بگی و تعریف کنی که چی شد ریاست محترم جمهور ازت تقدیر کرد؟
-سالیانه با یک اعلام رسمی از سوی انجمن، مقاله های زیادی از سراسر کشور جمع آوری میشه و در پایان محقیقین برتر به عضویت در این انجمن منصوب میشن، همونطور که در متن تقدیر نامه هم قید شده به دلیل کسب مقام برتری در جایگاه یکی از دانشجویان برتر و همچنین عضویت من به عنوان جوان ترین عضو انجمن فیلسوفان کشور بود که این تقدیر انجام شد، بنده هم واقعا از توجه ایشون تشکر می کنم.

از مزایای عضویت در این انجمن برامون بگو؟
-منحصر به فرد ترین ویژگی این انجمن برخورد با بزرگان فلسفه ایران از جمعه دکتر اُرد بزرگ و دکتر رضایی هستش که برای هر فلسفه خوانده ای، دیدار و آشنایی و همکاری با این عزیزان بزرگترین افتخاره.

تو یه دانشجوی برتر در رشته خودت هستی، شاید برای هم رشته ای هات جالب باشه که بدون حنان صیاد منش قرار در آینده چه تصمیمی بگیره ؟ وکالت یا سردفتری و بقیه گرایشات؟
-قطعا رشته خودم رو در مقطع دکتری جزای بین الملل و یا حقوق خصوصی ادامه میدم، البته وکالت رو هم در برنامه خود دارم و امیدارم با پذیرفته شدن بتونم خدمتی کرده باشم.

جوونی با ویژگی های تو تا به حال به خارج رفتن فکر نکرده؟

– هیچ علاقه ای برای رفتن از ایران ندارم، دوست دارم در ایران بمونم و همینجا به مردمم خدمت کنم.

چندین بار در این مصاحبه از واژه خدمت به مردم استفاده کردی، آیا هدف خاصی برای مردم شهرت داری؟
-متاسفانه حجم بالای پرونده ها در دادگستری و دادگاه ها به دلیل عدم اطلاعات حقوقی مردم هستش، راستش در تلاش هستم با کمک چند وکیل شناخته شده و با تاسیس یک موسسه حقوقی به صورت رایگان به مردم شهرم خدمات حقوقی بدم تا دیگه با این حجم از اختلافات و بی نظمی های حقوقی روبرو نشیم.

-در مورد انزلی خیلی کم صحبت کردی، صحبتی با جوانان گیلان و جوانان انزلی داری؟
به حق همیشه دلم برای شهرم و برای مردمم می سوزه، فقط دوست دارم به جوون های شهرم بگم که اگر بخوان و اراده کنن به هدفشون می رسن.

حرف پایانی ؟
ممنون از شما که این وقت رو به من اختصاص دادین

Share