سپیدرود امیدوار باقی ماند

تساوی ارزشمند و خارج از خانه سپیدرود رشت مقابل پارس جنوبی جم

از هفته بیست و ششم لیگ برتر، جام خلیج فارس دو تیم پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از هفته بیست و ششم لیگ برتر، جام خلیج فارس دو تیم پارس جنوبی جم و سپیدرود رشت در ورزشگاه تختی جم به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در پایان با تساوی دو بر دو به پایان رسید.

ایمان صادقی، میثم فردوسی، میثم تهیدست، میلاد شیخی سلیمانی (پویا نزهتی)، محمدرضا مهدوی (حسین ابراهیمی)، محمد غلامی (مهدی محمدیاری)، هومن ربیع زاده، مهرداد بایرامی، حسین شنانی، ابراهیم لطفی و میلاد قربانزاده در این بازی برای سپیدرود به میدان رفتند.

*در دقیقه ۴۸ بازی از روی یک ضربه کرنر ارسالی شهرام گودرزی، بازیکن پارس جنوبی با ضربه سر توپی را روانه دروازه سپیدرود کرد که پس از برخورد به مدافع سپیدرود وارد دروازه ارتش سرخ گیلان شد.

*در دقیقه ۵۷ بازی ضربه سر مهرداد بایرامی روی ارسال زیبای محمدرضا مهدوی وارد دروازه پارس جنوبی جم شد.

*در دقیقه ۶۰ بازی پارس جنوبی جم باز هم از روی نقطه کرنر توپی را با ضربه سر حسین پورامینی وارد دروازه سپیدرود کرد.

*در دقیقه ۸۸ بازی مهدی محمدیاری، بازیکن جوان و تعویضی سپیدرود رشت با یک شوت از راه دور دروازه پارس جنوبی جم را باز کرد تا همه چیز در این دیدار مساوی شود.

به گزارش دیارمیرزا، سپیدرود رشت با کسب ۱۹ امتیاز از ۲۶ بازی خود همچنان در جایگاه پانزدهم جدول شانزده تیمی لیگ برتر قرار دارد و تنها یک امتیاز با نفت مسجد سلیمان اختلاف دارد.

گفتنی است سپیدرود باید جمعه ۶ اردیبهشت در رشت به مصاف فولاد خوزستان برود.

Share