بخاطر شرایط جوی طی دو روز آینده شرایط سفر مهیا نیست

تاکید مجدد پلیس راهور بر لغو سفرهای غیرضروری نوروزی

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه بخاطر شرایط جوی طی دو روز آینده شرایط سفر مهیا نیست، به شهروندان توصیه اکید کرد که طی دو روز آینده از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار هادیانفر با اشاره به اینکه در بیشتر استان‌ها به ویژه در استان‌های غربی کشور شاهد بارش برف هستیم، گفت: بارش برف و مه‌گرفتگی باعث کاهش میدان دید رانندگان می‌شود. اطلاع‌رسانی های مستمر از طریق پلیس راهور در حال انجام است و تاکید بر این است که سفر صورت نگیرد.

وی ادامه داد: تاکید ما بر این است که طی دو روز آینده شرایط سفر مهیا نیست و اگر شهروندان به قصد تفریح قصد سفر دارند، دست نگه دارند تا وضعیت جوی تا حدی به پایداری برسد. اگر اضطراری وجود ندارد هموطنان تحمل کنند تا در روزهای آینده لغزندگی جاده‌ها به حداقل ممکن برسد تا آسیبی متوجه آنها نباشد.

رئیس پلیس ناجا گفت: بیشترین حوادث جاده‌ای طی ۴۸ ساعت گذشته، برای استان‌های آذربایجان غربی، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان و قزوین بوده است، تاکید شده که در این استان‌ها برخوردها و مراقبت‌ها تشدید شود.

از سوی دیگر مدیرکل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از ورود موج جدید بارشی از اواخر وقت فردا (۷ فروردین) به کشور خبر داد و اعلام کرد که خلیج فارس، دریای عمان و تنگه هرمز مواج و طوفانی و دریای خزر نیز مواج خواهد بود.

Share