نوروز 98 در گیلان

برگزاری جشنواره نوروزی سفره هفت سین در ساحل عسگرآباد دهکاء+ تصاویر

عسکر آباد دهکاء یکی از بهترین مکان های تفریحی و گردشگری در شهرستان آستانه اشرفیه است و به همین منظور اولین جشنواره نوروزی سفره هفت سین در این ساحل زیبا برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جشنواره نوروزی سفره هفت سین در ساحل زیبای عسگر آباد دهکاء برگزار شد.

ساحل زیبای عسکر آباد دهکاء یکی از بهترین مکان های تفریحی و گردشگری در شهرستان آستانه اشرفیه است که به دلیل بکر بودن این منطقه، اجرای صحیح طرح سالم سازی و ایجاد برخی از امکانات رفاهی به یک نقطه شناخته شده برای مسافران تبدیل شده است و به همین منظور اولین جشنواره نوروزی سفره هفت سین در این ساحل زیبا برگزار شد.

در این جشنواره ۲۰ غرفه سفره هفت سین‌ و ۱۰ غرفه های جانبی از جمله صنایع دستی، هلال احمر، غذا های محلی و محصولات آستانه اشرفیه از روستاهای مختلف این شهرستان شرکت کردند تا گردشگران را با جاذبه و محصولات صنایع دستی و‌کشاورزی شهرستان آستانه اشرفیه آشنا کنند.

از دیگر برنامه های جذاب این جشنواره برگزاری موسیقیِ محلی، آیین نمایشی، اجرای استندآپ کمدی و برگزاری مسابقه بود که مردم و گردشگران با حضور در این جشنواره لحظات خوبی را سپری کردند

حضور این تعداد شرکت کننده در این جشنواره نشان دهنده اهمیت مردم شهرستان آستانه اشرفیه به صنایع دستی، حفظ سنت های اصیل گیلان و محصولات کشاورری است.

Share