نماینده رشت مطرح کرد:

برخی نمایندگان به فکر منافع شخصی هستند| یک نماینده واقعی نباید به انتخابات آینده فکر کند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی می‎گوید نمایندگان فعلی نباید از حالا به فکر انتخابات مجلس آینده باشند، چراکه اگر نماینده‎ای به فکر انتخابات باشد، آزادگی خود را از دست می‎دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن‎آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی معتقد است که الان یک نماینده مجلس نباید درباره انتخابات فکر و صحبت کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه به ایرناپلاس می‎گوید: انتخابات مجلس یازدهم نزدیک است و تنها یک سال از عمر این دوره باقی مانده ‎است. با این حال، نماینده واقعی مجلس نباید به فکر انتخابات باشد، زیرا حریت نمایندگی از او گرفته می‎شود.

جعفرزاده همچنین معتقد است که نمایندگان واقعی مجلس نباید درگیر آینده نمایندگی خود باشند، یک نماینده باید آزاده باشد و ساعت‎ها برای دفاع از حقوق مردم، تلاش کند. زیرا نماینده‎ای که به فکر انتخابات و نمایندگی در دوره بعد باشد، آزادگی خود را از دست می‎دهد. بعضی از نمایندگان با لابی و بازی‎های پشت‎پرده، در انجام وظایف نمایندگی خود کوتاهی می‎کنند و به فکر منافع شخصی خودشان هستند.

وی با اشاره به اینکه نمایندگان باید به وظایف سیاسی و اجتماعی خود در حوزه انتخابیه و کشور فکر کنند، تصریح می‎کند: نماینده‎ای که به فکر انتخابات باشد و برای انتخابات آینده برنامه‎ریزی کند، نمی‎تواند به وظایفش عمل کند. ما هم امیدواریم که همکاران ما در مجلس، کاری با انتخابات نداشته باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی همچنین اضافه می‎کند که دغدغه نمایندگان باید مردم، کشور و منافع ملت باشد.

ابوالقاسم رئوفیان، فعال سیاسی اصولگرا و دبیرکل حزب ایران زمین در همین باره به ایسنا گفته ‎است: متأسفانه کسانی که به مجلس می‌روند به‌جای آنکه دغدغه مردم را داشته باشند و منافع نظام را پیگیری کنند، دغدغه‌های فردی و منافع حزبی و شخصی و قومی‌شان را دنبال می‌کنند که این ظلم به مجلس است.

رئوفیان همچنین معتقد است اینکه برخی به مجلس بروند و بگویند ما قبول زحمت کرده‌ایم و باری را به دوش می‌کشیم، باید به آنان گفت شما کاره‌ای نیستید. شما نوکر مردمید و باید در خدمت ولی‌نعمتانتان باشید، نه اینکه در خدمت قوم و خویش خود و هم حزبی‌هایتان قرار گیرید. برخی به مجلس رفته‌اند تا برای دوستان خود که اسپانسرشان شده‌اند منافعی را تأمین کنند. ما باید فهرستی را منتشر کنیم و در آن به مردم اطلاع‌رسانی کنیم که به چه کسانی نباید رأی بدهند؛ البته ما فهرستی را هم برای کسانی که باید به آنان رأی داد منتشر خواهیم کرد، اما معتقدیم در شرایط خطیر کنونی که کارد به استخوان رسیده، حزب ما باید به وظیفه خود عمل کند که البته ممکن است مجبور شویم تاوانش را هم بدهیم.

Share