تکذیب شایعات درباره تجهیزات بیمارستان پیروز توسط نیکفر

ایجاد کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان

نیکفر با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی جهت راه‌اندازی ۳۰ دستگاه دیالیز در بیمارستان سیدالشهدا قولش را عملی کند گفت: تصمیم بر این شد تا کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان ۲۲ آبان درست شود که وزیر بهداشت دستور دادند یک میلیارد تومان برای این موضوع پرداخت شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، ذبیح‌الله نیکفر در حاشیه بازدید از بیمارستان پیروز لاهیجان با حضور رئیس شبکه بهداشت و درمان گیلان با بیان اینکه جابجایی بیمارستان به‌خودی‌خود مشکلاتی به وجود می‌آورد اظهار کرد: جابجایی بیمارستان باید با کار کارشناسی انجام شود چون در این صورت بار مراجعات به استان از ناحیه شرق گیلان کاهش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به فراهم آوردن امکانات لازم برای بیمارستان‌های لاهیجان گفت: وقتی یک بیمارستان ساخته می‌شود باید امکانات آن را فراهم کرد که با تلاش مسؤولان، سیتی اسکن در هفته سلامت به لاهیجان خواهد آمد.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی با اذعان به اینکه دولت باید در تجهیز امکانات به بیمارستان کمک کند تصریح کرد: برخی تجهیزات بیمارستان دچار ایراد می‌شود و انتظار این است که این موضوعات برطرف شود تا بیماران با خیال  آسوده به بیمارستان مراجعه کنند.

نیکفر با انتقاد از پخش بعضی از  شایعات در فضای مجازی افزود: در فضای مجازی عده‌ای قلم‌فرسایی کردند که تجهیزات نو در بیمارستان راه‌اندازی نشده است که مقداری فضاسازی و غیرواقعی بوده و البته مشکلات نیز وجود دارد.

وی با تأکید بر به‌حق بودن دغدغه‌های مردم را بیان کرد: چیزی که به‌عنوان دغدغه مطرح می‌شود رادیولوژی، خدمات و وجود درمانگاه داخل شهر جهت مراجعه بیماران عادی است.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از دانشگاه علوم پزشکی می‌خواهم به وعده‌های خود عمل کند اظهار کرد: پیشنهاد مجمع خیرین سلامت این بود که بیمارستان ۲۲ آبان یک درمانگاه باشد تا مراجعات به پیروز کم شود همچنین امیدوارم  قولی که دانشگاه علوم پزشکی جهت راه‌اندازی ۳۰ دستگاه دیالیز در بیمارستان سیدالشهدا داده است پیگیری شود.

نیکفر با اشاره  به میزان کمک وزیر بهداشت برای بیمارستان ۲۲ آبان گفت: تصمیم بر این شد تا کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در بیمارستان ۲۲ آبان درست شود که وزیر بهداشت دستور دادند یک میلیارد تومان برای این موضوع پرداخت شود.

وی با اذعان به اینکه باید از ظرفیت بخش خصوصی استفاده شود بیان کرد: اخیراً نیز با مجموعه‌هایی صحبت کردیم تا از بخش خصوصی همچون بیمارستان میلاد و بیمارستان‌های خصوصی رشت برای توریسم سلامت استفاده شود.

Share