رئیس کل بازرسی گیلان تاکید کرد:

اولویت بازرسی نظارت بر عملکرد دستگاه های متولی ساماندهی رودخانه هاست

رئیس کل بازرسی گیلان، از استقرار هفت هیئت بازرسی در دستگاه های اجرایی خبر داد و گفت: امسال با توجه به حوادث پیش آمده، ساماندهی و لایروبی رودخانه ها را در اولویت نخست کاری قرار دادیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سیف الله مسرور در حاشیه مراسم بدرقه هیئت های بازرسی استان به ادارات و دستگاه های اجرایی، اظهار کرد: بازرسی ها از ادارات و دستگاه های اجرایی در سال جدید از ۱۷ فروردین آغاز شده است.

وی افزود: هفت هیئت بازرسی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، سازمان منطقه آزاد انزلی، شرکت آب منطقه ای استان، فرمانداری تالش، صندوق کارآفرینی امید گیلان، مسکن مهر و شبکه بهداشت و درمان شهرهای رودبار، منجیل، لوشان و رستم آباد استان مستقر شدند.

رئیس کل بازرسی گیلان با تاکید بر لزوم برخورد با مفاسد اجرایی و اقتصادی، خاطرنشان کرد: هدف از بازرسی ها علاوه بر نظارت بر عملکرد دستگاه ها، کاهش سوء جریانات در دستگاه های اجرایی و اداری است.

مسرور، نظارت بر حسن جریان امور در دستگاه ها را یکی دیگر از ماموریت های بازرسان دانست و یادآور شد: امسال با توجه به حوادث پیش آمده، ساماندهی و لایروبی رودخانه ها را در اولویت نخست کاری قرار دادیم.

وی عنوان کرد: نظارت بر عملکرد دستگاه هایی که متولی امر ساماندهی و لایروبی رودخانه ها، همچنین نحوه اجرای پروژه های آبخیزداری و آبخوانداری حوضه های آبخیز گیلان هستند، با جدیت و طی چند مرحله انجام می شود.

Share