در نشست تبادل نظر با تعدادی از فعالان عرصه زیتون شهرستان رودبار:

انجمن زیتون گامی موثر در راستای برندسازی | تشکیل فراکسیون زیتون در مجلس

فرماندار رودبار در نشست تبادل نظر با تعدادی از فعالان عرصه زیتون شهرستان با اشاره به لزوم تشکیل انجمن زیتون آن را گام مهمی در راستای توسعه و افزایش کیفیت محصول زیتون و برند سازی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا، محمدصالح ضیایی در نشست تبادل نظر با تعدادی از فعالان عرصه زیتون شهرستان رودبار با اشاره به لزوم تشکیل انجمن زیتون، اظهار کرد: انجمن زیتون گام مهم در راستای توسعه و افزایش کیفیت محصول زیتون و برندسازی است.

فرماندار شهرستان رودبار افزود: رودبار با نام زیتون پیوند خورده است و این شهرستان خاستگاه زیتون کشور و محل عرضه محصولات استان‌های مختلف نیز است و بخش اعظم صنایع، خدمات و اشتغال شهرستان رودبار را شامل می‌شود.

وی اصلاح باغات زیتون و بازجوان سازی را مورد تاکید قرار داد و گفت: افراد موثر و صاحبنظر در ارتقاء وضعیت کمی و کیفی زیتون برای بهبود شرایط کمک کنند .

فرماندار رودبار تاکید کرد: با ورود بخش خصوصی در این زمینه و همکاری و حمایت تمام دستگاه‌های متولی می‌تواند افق مناسبی را برای آینده این محصول استراتژیک ترسیم کند.

تشکیل فراکسیون زیتون در مجلس شورای اسلامی

در ادامه منوچهر جمالی، نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی هم گفت: برای حفظ بازار زیتون و اشتغال مرتبط مسیر برگشت آزاد راه رشت – قزوین از داخل شهر رودبار عبور می‌کند.

وی افزود: جهاد کشاورزی متولی اصلی زیتون است و تمام کارها باید حول محور و با هماهنگی این دستگاه اداری صورت پذیرد.

وی تاکید کرد: شورای بین‌المللی زیتون، شورای عالی زیتون کشور و فراکسیون زیتون مجلس شورای اسلامی که با تلاش و پیگیری اینجانب تشکیل شده است و ریاست آن هم بر عهده بنده است فرصت مناسبی برای کار و تلاش بیشتر در زمینه زیتون فراهم کرده است.

Share