مسئولین استان و بخش تدبیری برای زدودن فساد در خمام کنید

انتقاد شدید از کافه سنتی‌های مسیر رشت به خمام

خطیب نماز جمعه خمام با اشاره به اینکه گله ها و شکایت های مردم از رستوران ها و کافه سنتی های متخلف مسیر رشت به خمام بسیار زیاد است، اظهارداشت: اطلاعی که بنده نیز از مسئولین مربوطه گرفتم مؤید چنین شکایت هایی بوده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از خوبان خبر؛ حجّت‌الاسلام حامد اسداله زاده، امام‌جمعه خمام در خطبه‌های نمازجمعه امروز (۹ فرودین) خمام با تبریک سال نو گفت: نوروز امسال به‌دلیل شرایط جوى، به تعطیلاتى ویژه و خاص تبدیل شد و خسارتهای جانی و مالی بسیاری به کشورمان وارد کرد اما باز هم این مردم عزیزمان بودند که با تنها نگذاشتن حادثه دیدگان، جلوه های بیادماندنی از ایثار و همدردی، وحدت و انسجام ملی را به نمایش درآوردند.

 اسداله زاده بابیان اینکه تاکنون کمک های خوبی برای سیل زندگان استان های گلستان و مازندران در بخش خمام انجام شده است ، افزود: انتظار بیش از این می رود که مردم نوع دوست خمام کمک بیشتری در این خصوص انجام دهند.

وی افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج، مساجد محلات و مسجد جامع خمام  آماده دریافت کمک‌های مردمی برای ارسال به مناطق سیل‌زده هستند.

خطیب نماز جمعه خمام با اشاره به اینکه گله ها و شکایت های مردم از رستوران ها و کافه سنتی های متخلف مسیر رشت به خمام بسیار زیاد است، اظهارداشت: اطلاعی که بنده نیز از مسئولین مربوطه گرفتم مؤید چنین شکایت هایی بوده است.

وی ادامه داد: آمار فساداخلاقی و سِرو مشروبات الکلی در برخی از چنین صنف هایی بسیار تأسف بار است و غیرت خانواده های شهدا و مردم غیرتمند را به جوش آورده است.

 اسداله زاده با بیان مسئولین استانی و بخش باید با این مکان های برخورد جدی کند، بیان داشت: خمام حیاط خلوت عده ای لاابالی که قصد عیش و نوش کرده اند نیست.

امام جمعه خمام افزود: شهر خوبان و شهر ۱۷۲ شهید گلگون کفن است که پدر و مادران شهدایش همچنان در این شهر نفس می زنند.

خطیب نماز جمعه خمام گفت: قانون فصل الخطاب است و ما هم مطالبه ای غیرقانونی نداریم و می خواهیم با تشدید نظارت ها در کشور از حرام بیّن الهی جلوگیری شود مورد اشاره قرار داد و گفت: اگر نشود آنوقت این مردم انقلابی و خانواده های شهدا هستند که وظیفه نظارتی و پاسداری از ارزش ها را انجام خواهند داد.

وی اظهار داشت: این نه فقط حرف بنده بلکه که موضع مشفقانه و ناصحانه غیرتمندان و خانواده شهدای خمام خطاب به مسولین استانی و بخش است که تدبیری برای زدودن این فساد در بخش کنید.

اسداله زاده در پایان گفت: تریبون نماز جمعه هم آماده است که به عنوان سخنران پیش از خطبه در اختیار هر کدام از این مسئولین استانی و بخش گذاشته می شود تا بگویند به مردم که در این رابطه تاکنون چه کارهایی صورت گرفته است.

Share