شیرزاد خبر داد:

اعزام جمعی از آتش‌نشانان رشت به مناطق سیل زده کشور

فاطمه شیرزاد، عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: طبق هماهنگی های انجام شده عصر روز گذشته پنج نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه خودروی بنز آتکو جهت خدمات رسانی به هموطنانمان به مناطق سیل زده اعزام شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: طبق هماهنگی های انجام شده عصر روز گذشته پنج نیروی آتش نشان به همراه یک دستگاه خودروی بنز آتکو جهت خدمات رسانی به هموطنانمان به مناطق سیل زده اعزام شدند.

فاطمه شیرزاد با تسلیت مجدد درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه وقوع سیلاب های اخیر در برخی از نقاط کشور افزود: با توجه به اینکه سیلاب های اخیر در برخی از مناطق کشور موجب تخریب بسیاری از منازل مسکونی و… شد شورای اسلامی و شهرداری رشت نیز با هدف یاری رساندن به آسیب دیدگان ضمن اعزام موکب خدام العتره به پخت و توزیع غذای گرم رایگان در این مناطق اقدام کرده است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران اسلامی همواره در تمامی شرایط پشتیبان یکدیگر بوده اند بیان کرد: در حال حاضر به طور روزانه سه هزار وعده ناهار و شام توسط موکب خدام العتره شهرداری رشت در بین مردم و سه گروه جهادی و یک روستای خارج از شهر توزیع می شود.

شیرزاد به توزیع سه هزار بسته جیره خشک و لوزام بهداشتی توسط این موکب در مناطق سیل زده اشاره کرد و گفت: بیست نفر از کارکنان مجموعه شهرداری رشت به منظور کمک رسانی عازم مناطق سیل زده در استان لرستان شده اند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اعزام خدمات لجستیکی توسط شهرداری رشت به مناطق سیل زده گفت: در راستای ارائه خدمات بیشتر به این مناطق، سازمان عمران شهرداری رشت ۱۶ دستگاه کامیون کمپرسی، یک دستگاه تریلر و یک دستگاه لودر طی دو مرحله اعزام کرده است.

شیرزاد در خاتمه با تسلیت مجدد و آرزوی صبر و بردباری برای حادثه دیدگان سیل اخیر در کشور بیان کرد: تجهیزات عمرانی، موکب خدام العتره و تجهیزات آتش نشانی تا پایان فروردین ماه در مناطق سیل زده به منظور خدمات رسانی به سیل زدگان کشورمان حضور خواهند داشت.

Share