فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی:

ارتش ستون مستحکم نظام محسوب می‌شود | «سپاه» سازمان نیست بلکه یک فرهنگ و ملت است

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی با اشاره به تحریم آمریکا از سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک سازمان نیست بلکه یک فرهنگ و ملت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، امیر دریادار دوم عرشه عبدالوهاب طاهری صبح امروز در مراسم گرامی داشت سالروز ارتش در رشت با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری اظهار کرد: وجود نیروهای مسلح مستقل، آگاه و فداکار برای یک کشور حتی بدون شلیک یک گلوله امنیت آفرین است.

وی با اشاره به اینکه روز ۲۹ فروردین سالروز تجدید میثاق ارتش با امام است افزود: ۲۹ فروردین روز اعتماد امام به ارتش در راستای تحقق اهداف امام است تا با فدای جان خود پیام انقلاب اسلامی را به دورترین نقطه جهان ارسال کنند.

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی با اشاره به تعامل و اقتدار در ارتش گفت: ارتش با وحدت، تعامل و هم‌افزایی همه‌جانبه به‌عنوان ستون مستحکم نظام محسوب می‌شود و این مهم موجب اعتمادبه‌نفس نیروهای داخلی و اضمحلال استکبار جهانی شده است.

طاهری همچنین با اشاره به خشم استکبار به سردمداری آمریکا از سپاه و بسیج تصریح کرد: آمریکا در تحریم مذبوحانه سپاه اوج خصم خود را نشان داد درحالی‌که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تنها یک سازمان نیست بلکه یک فرهنگ و یک ملت است.

Share