همزمان با ولادت حضرت علی (ع) تا نیمه شعبان

آغاز به کار پویش مهربانی با شعار “زندان جای مادران نیست” در گیلان

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گیلان از آغاز بکار پویش مهربانی با شعار “زندان جای مادران نیست” همزمان با ولادت حضرت علی (ع) تا نیمه شعبان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فاطمه رفیعی از آغاز پویش مهربانی ۳ با شعار “زندان جای مادران نیست” همزمان با ولادت حضرت علی (ع) تا نیمه شعبان، جهت آزادی زنان زندانی جرایم غیر عمد در استان گیلان خبر داد.

وی اظهار کرد: پویش مهربانی از سال ۹۵با همکاری نهاد ها و موسسات خیریه و خیرین و  اداره کل بانوان و خانواده استانداری آغاز شده است.

رفیعی با بیان اینکه در پویش مهربانی یک، با کمک های مردمی و ستاد دیه ۶ بانوی دربند و در پویش مهربانی دو، ۱۸ بانو آزاد شد ادامه داد: امیدواریم در پویش مهربانی ۳، دیگر هیچ مادری در زندان نماند.

وی با بیان اینکه اکثر این بانوان صاحب فرزند هستند افزود:  اگر مادر در خانه نباشد اثرات تخریبی زیادی دارد و دیدن خانواده‌هایی که مادر در کنارشان نیست دردآور است.

رفیعی دلیل زندانی بودن این بانوان را عدم آگاهی حقوقی لازم و نداشتن مهارت کافی عنوان کرد و گفت: آنها به دلیل ضمانت مالی، صدور چک برای همسر و عدم تمکن مالی در زندان حضور دارند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری شماره‌حساب بانک تجارت ۰۸۰۰۲۱۳۰۹۶ و شماره کارت ۵۸۵۹۸۳۷۰۰۰۵۱۶۴۹۸  و کد دستوری  #۲*۷۷۷۷*۷۸۰* را ، راه‌های انتقال وجه از طریق کمک های مردمی عنوان کرد و گفت: امیدواریم در پویش مهربانی ۳ با کمک مردم عزیز و خیر گیلان، بتوانیم در آزادسازی این مادران دربند نقش موثری داشته باشیم تا به فضل و توفیق الهی بتوانیم آنان را به آغوش گرم خانواده برگردانیم.

Share