پیش‌بینی وضعیت آب و هوا

آسمان گیلان تا هفته آینده ابری همراه با وزش باد است

مازیار غلامی، سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان اظهار داشت: آسمان استان تا هفته آینده، ابری همراه با وزش باد است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا، سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان گفت: آسمان استان تا هفته آینده، ابری همراه با وزش باد است.

مازیار غلامی بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر امواج کم و بیش ناپایدار از منطقه است که بر این اساس طی ۴۸ ساعت آینده، گاهی افزایش ابر و در بعضی نقاط بارندگی پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: به تدریج از شنبه با تقویت امواج ناپایدار، به تناوب بارندگی و وزش باد(بعضی نقاط شدید) و احتمال رعد وبرق تا اواسط هفته مورد انتظار است.

غلامی آسمان امروز گیلان را کمی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، بعضی نقاط بارندگی (به ویژه مناطق مرکزی و شرقی/گاهی احتمالا شدید) و وزش باد عنوان و برای فردا (جمعه) نیز آسمان استان را قسمتی ابری تا ابری، بعضی نقاط بارندگی (به ویژه مناطق مرکزی و شرقی) و وزش باد پیش بینی کرد.

به گفته سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان، بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته با ۲۲ درجه مربوط به منحیل و کمینه دمای فردا نیز مربوط به ماسوله با چهار درجه است.

وی بیشینه دمای امروز رشت را نیز ۱۶ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را هشت درجه ذکر کرد.

Share